|
Pioneer 428A |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hbo 500kr
Youbio boks hbo 250kr |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Kommer du mod Esbjerg?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Det tror jeg ikke desværre men ja
|
|
![]() |
|
Time will show
|
|
![]() |
|
Pioneer tv 400kr
Youbio boks 100kr |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Måske et dumt spørgsmål, men er der digital tuner i sådan en YouBio-boks?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ja, youbio boksen kan dog kun bruges med youbio kabeltv signal.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
så vil jeg godt købe den hvis du vil sende den. Koster nok 60 kr afhentet på posthuset
altså 160 kr i alt... Eller hvis du kommer til Aarhus vil jeg godt købe begge dele for de 500 :-)
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Vildt godt soveværelses tv til 400 kr siger jeg bare. Du skriver bare hvis du kommer forbi Århus så skal jeg nok købe det, vil gerne give 500 kr for tv alene.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5372 |
Jeg vil tro den kan sendes for 39,- med G-porto hvis afsender opretter profil: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Pioneer tv'et er solgt. Tak for handlen.
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Selv tak! den holdt hele vejen hjem og den virker perfekt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |