recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 428XD DVB-T tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 428XD DVB-T tuner

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Karin på job Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2007 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af jonasag jonasag skrev:

Min antenneforening anbefaler denne: http://www.hifishoppen.dk/digitaltv_dvbt/dvbt_modtagere/grun dig_dtr_1560_micro_2_933_da.html
som vil kunne modtage det signal de sender. Tror det bliver sådan en smidt bagi mit nye 4280XA og så er det det :)

Hvis der er sådan en du vil have, så har jeg en helt ubrugt i uåbnet kasse, som du kan købe for 450,- + pp.

Karin 

Tilfreds ejer af:
Pioneer PDP-436XDE - Pioneer DVR-920H - Pioneer DVR-530H - Pioneer DVR-545HX - Marantz SR5400
Til top
jonasag Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Denmark
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2007 kl. 12:51

Hej Karin,

Manden jeg snakkede med i antenneforeningens kontor ville også sælge den til det, så jeg tror bare jeg kører forbi deres kontor her imorgen formiddag. Ellers tak :)

Til top
Axel F Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2007 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Oprindeligt skrevet af Axel F Axel F skrev:

Hejsa.

Jeg bor i skanderborg,og ganske korrekt,der er ingen problemer med det digitale signal.(har PX700)

Hvad med din Pioneer recorder (har selv samme model). Kan den også modtage det digitale DVB-T signal via antenneforeningen?!

Hej Tarkin.

Undskylder det sene svar,men har ikke været på et par dage.

Men svaret er ja,det fungerer uden problemer.

TV...Panasonic PX700

DVD REC...Pioneer 545HX-S
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40648
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2007 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af jonasag jonasag skrev:

Min antenneforening anbefaler denne: http://www.hifishoppen.dk/digitaltv_dvbt/dvbt_modtagere/grun dig_dtr_1560_micro_2_933_da.html
som vil kunne modtage det signal de sender. Tror det bliver sådan en smidt bagi mit nye 4280XA og så er det det :)

Det jeg tænkte på med selectoren var, om man ville få DR1.DR2 og TV2 leveret via TDC som blev dekodet via DVB-C i selectoren mens de andre kanaler blev sendt normalt via min antenneforening... ikke særlig elegant og jeg skal jo så nok betale to abonnementer... ved ikke engang om det kan lade sig gøre. Men det bliver nok sådan en lille tuner fra Grundig jeg får anskaffet mig...

Der er blevet rapporteret om problemer med den Grundig modtager, som går ud på at teksterne hænger på den, d.v.s. at teksterne bliver på skærmen til der kommer nye.

Hvilken leverandør har din antenneforening, hvis det er TDC, så kan du bruge Selector til alle kanaler.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu