|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Karin på job ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Hvis der er sådan en du vil have, så har jeg en helt ubrugt i uåbnet kasse, som du kan købe for 450,- + pp. Karin |
||
Tilfreds ejer af:
Pioneer PDP-436XDE - Pioneer DVR-920H - Pioneer DVR-530H - Pioneer DVR-545HX - Marantz SR5400 |
||
![]() |
||
jonasag ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Hej Karin, Manden jeg snakkede med i antenneforeningens kontor ville også sælge den til det, så jeg tror bare jeg kører forbi deres kontor her imorgen formiddag. Ellers tak :) |
||
![]() |
||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Hej Tarkin. Undskylder det sene svar,men har ikke været på et par dage. Men svaret er ja,det fungerer uden problemer. |
||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40648 |
![]() |
|
Der er blevet rapporteret om problemer med den Grundig modtager, som går ud på at teksterne hænger på den, d.v.s. at teksterne bliver på skærmen til der kommer nye. Hvilken leverandør har din antenneforening, hvis det er TDC, så kan du bruge Selector til alle kanaler. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |