recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 435 plasma i særklasse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 435 plasma i særklasse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer 435 plasma i særklasse
    Sendt: 17-Februar-2005 kl. 18:11

Sjældent,at man ser et produkt inden for elektronik, hvor anmelderne er så enige.Pioneers 435 plasma panel er strengt taget testvinder overalt, når det gælder ydelse på billedkvalitet.Tør man handle i Tyskland,og magter man en investering på ca 31000,ja så ejer man topmodellen m digitaltuner og hele svineriet.Det er vel bare afsted,eller findes der nogle alternativer ???

  

Til top
Allan M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2005 kl. 13:48

Jeg har ikke set nogle af de tests som du omtaler, men jeg har set det hos Elgiganten og jeg vil mildest talt sige at jeg ikke var imponeret.

På skærmene viste de DVD filmen I robot, og lige ved siden at var der et Panasonic TH-42PA30 og det stod 1000 gange bedre.. og så koster det væsentligt mindre.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2005 kl. 14:34

 Dem der bor i Århusområdet,og er interesseret i diverse hjemmebio produkter,bør nok stikke omkring Scandinavia hvor der er Lyd og Billed messe denne week-end.

Jeg vil kigge forbi El-giganten,hvor jeg aldrig er stødt på Pioneer !! 

Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2005 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Allan M. Allan M. skrev:

Jeg har ikke set nogle af de tests som du omtaler, men jeg har set det hos Elgiganten og jeg vil mildest talt sige at jeg ikke var imponeret.

På skærmene viste de DVD filmen I robot, og lige ved siden at var der et Panasonic TH-42PA30 og det stod 1000 gange bedre.. og så koster det væsentligt mindre.

Det kan sagtens skyldes at det er skrupforkert indstillet.

Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2005 kl. 17:43

Jeg har nu heller ikke set Pioneer i Elgiganten, men set det andet steds og jeg har endnu ikke set bedre plasma billede. Har også set en del test i udlandet og 435 er stort set altid vinder, men prisen er også høj og for alt i verden må den ikke sammenlignes med et Bilka tilbud til 13.000.

Når I skal købe LCD/Plasma TV så være sikker på at teste TV tuneren, for det er her mange bliver skuffet. Signalet skal være i top, ellers ser det herrens ud.

Har endnu ikke selv købt, men....



Redigeret af tus
Til top
Pioneer freak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2004
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2005 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Allan M. Allan M. skrev:

Jeg har ikke set nogle af de tests som du omtaler, men jeg har set det hos Elgiganten og jeg vil mildest talt sige at jeg ikke var imponeret.

På skærmene viste de DVD filmen I robot, og lige ved siden at var der et Panasonic TH-42PA30 og det stod 1000 gange bedre.. og så koster det væsentligt mindre.

Det er HELT sikkert at den var dårlig sat op. Tror ikke der findes en plasma der giver et bedre billed en en pio koblet sammen med en dvdafspiller via hdmi.

Læs evt anmeldelse her: http://www.pioneer.dk/files/no/pdp435_whathifi_jan.pdf

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2005 kl. 17:07

Var på Lyd og Billed messe i Århus lørdag.Her demonstrerede man Pio 435´s potentiale m HDTV signal via digitalt VHS - MEGET overbevisende !!Senere var jeg i El-Giganten,som(ifølge ekspedienten) aldrig har haft Pio 435 i udstilling !Derimod havde Electric City Pio 435 hængende ved siden af Phillips og Lg´s topmodeller.Her var det faktisk svært,at pege på en `vinder´på billede. Ifølge ekspedienten stod alle 3 i grundindstilling,og reagerer forskelligt på diverse lysstofrør.

De test jeg har læst har været i Heimkino,Video,What Hi-Fi,HiFi Test og Area Dvd.Sidstnævnte er på nettet,så hvis man kan tysk og har god tid,så får man en ekstrem udførlig test.

Pio 435 er vinder i alle testene.Så hvis der er troværdighed i test,så må Pio 435 pt være markedets bedste plasma bud !!??       

Til top
resurrection Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2005 kl. 05:29

Har selv 435'eren og det er top-klasse tv!!! Sammen med en dvd med HDMI-udgang fås vel ikke et meget bedre billed. Dog afslører det tydeligt hvis antenneforholdene ikke er i top. Har TDC kabel-tv og der er flere kanaler - f.eks. TVDK m.fl. - som ikke leverer det bedste signal, men det er dog klart til at leve med. Iøvrigt findes der vel næppe et plasma tv med flottere design på markedet.....selv konen mener at det overgår B&O's.

/Martin

We've won it 5 times! - '77 '78 '81 '84 '05
Join the Rafalution!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu