|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() Sendt: 17-Juli-2006 kl. 10:28 |
|
Hej Er der nogen der erfaring med http://fotopreissturz.de/ beliggende i Berlin? Pioneer PDP- 436RXE til 2367 eur. Svarende til 17600 kroner. Koster over 21.400 kr på edbpriser.dk.
|
||
![]() |
||
steni1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Ingen erfaring med at handle i Tyskland, men prisen på RXE modellen har i et stykke tid kunne fåes til godt 2300 euro i Tyskland. Du kan evt. også selvafhente i Harrislee ved digital4all.dk eller easyshopping for knap 20.000 kr. Normalt skal du regne med 60-80 euro for forsendelse, så tilbuddet i Berlin er nu kun reelt ca. 1500-1800 billigere end selvafhentning ved grænsen. Bemærk endvidere at Pioneer kommer med 7. generation en gang til efteråret. /Steen |
||
![]() |
||
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
Jeg købte mit Sony TV hos Fotopreizsturz. Det er det bedste sted i Tyskland jeg har handlet endnu. Der gik en uge fra jeg bestilte til TVet stod i stuen. Jeg sendte et par spørgsmål til dem pr. email - de blev besvaret næsten straks. Hilsen Kim |
||
![]() |
||
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
|
Ved du om man kan betale med Visa og hvad betalte du for forsendelsen? Redigeret af steenm - 17-Juli-2006 kl. 17:50 |
||
![]() |
||
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
Hej,
Man kan kun betale ved bankoverførsel. Forsendelsen kostede ca. 100 Euro (blev sendt med fragtmand). Hilsen Kim |
||
![]() |
||
![]() |
|
Bankoverførsel tør jeg ikke, da alle fraråder dette. |
||
![]() |
||
dunlop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
Bankoverførsel er kun et problem hvis man handler med et svindlerfirma. Kan du ikke købe pr. efterkrav ? |
||
![]() |
||
steni1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
[/QUOTE]
Bankoverførsel tør jeg ikke, da alle fraråder dette. [/QUOTE]
På medianess.de finder du den til 2369 euro og de tager visa kort jf. deres hjemmeside. Der har vist dog tidligere været problemer med netop kort betaling, men det stadigvæk er der ved jeg ikke.
/Steen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er heller ikke begejstret for bankoverførsel. Man har dog mulighed for at checke andres vurderinger af firmaet på f.eks. www.idealo.de.
I tilfældet www.preissturz.de er der over 700 der har givet en karakter. Denne karakter er 5 stjerner ud af 5. Derfor turde jeg handle med dem. Redigeret af mosede - 18-Juli-2006 kl. 06:23 |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |