|
Pioneer 46S3D13N dårlig lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mactina ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2013 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2017 kl. 19:41 |
Hejsa
Min mor hører efterhånden dårligt. Så jeg har tilsluttet et headset til hovedtelefon sikket i håb om det giver en bedre lyd. Udgangssignalet er ekstrem lavt. Lige meget, hvordan det er tilsluttet. Selv tilslutning til forstærker er er meget lavt, der skal skrues meget med det resultat at der kommer en masse suse og andet støj. Har I en løsning på det. Det er skide irriterende. Hilsen Mactina
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal det være høretelefoner ?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
![]() Min tanke, er der et menupunkt man skal ind i for at skrue op for hovedtelefon volumen? Ved det findes på nogle mærker, andre bruger den almindelige volumen regulering når hovedtlf. stik sættes i, som så samtidig slukker for højttaler i TV. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
mactina ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2013 Status: Offline Point: 6 |
Jeg mener selvfølgelig høretelefon.
Det er præcis det sidst du skriver, udgangen har ingen seperat indstilling. Sætter du stikket i forsvinder lyden fra tv'et. Hilsen Mactina
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
Hvis ikke, så må der bestemt være gemt en separat hovedtlf. volumen regulering, gemt et eller andet sted i menu underpunkt. ![]() Har aldrig hørt at det ikke skulle være muligt at regulere volumen. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |