|
Pioneer 5.1 surround - noget værd? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Jonesdk90
Bruger Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
Perfekt. Man tak for hjælpen :)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19515 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så start med en brugt reciever og et sæt brugte ordentlige stereohøjttalere. Køber du 5.1 "papkasselyd" nu, kan du få nul kroner for det når du skal af med det igen. Køber du ordentlig lyd nu, kan du udvide med ordentlige højttalere og ingen penge er spildte. Jeg har lige hentet en Marantz SR 5004 i dag til 2000 kr, den koblet op mod mine DLS R66 til 3000 kr. Det vil sige at indenfor dit budget har jeg noget der virkeligt sparker røv på det du kigger på. Det gjorde det også før med min gamle Marantz SR4300 og Dali 4, Dali 3 og QLN qubic center, som samlet lå i cirka samme pris. Men det kræver at man har tålmodighed og vil vente på de rette ting er der til den rette pris. Klaus |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |