|
Pioneer 500A og Waoo 7130 boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2012 kl. 21:04 |
Hej Alle!
Er der nogle gode råd vedr. sammensætning af Pioneer 500A, Pioneer LX81 med Waoo 7130 tv boks
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næh, sådan set ikke. Jeg har samme Waoo boks og receiver.
Du bliver nødt til at køre lyden med optisk kabel, hvis du vil have surround på HD kanaler (TV2 Film, Animal Planet og Discovery). Desværre kan boksen ikke decode AAC surround signalet på DR HD korrekt, så her får man ikke surround. |
|
![]() |
|
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Jeg har monteret optisk kabel, desværre bliver man jo i nogle tilfælde nød til at bruge både Waoo remote og LX 81 remote da lyd styrken på nogle af kanalerne er meget forskellige. jeg syntes heller ikke at jeg kan få Waoo remote til at reagere rigtig på Pioneer 500A tv'et. jeg kan godt slukke tv og efterfølgende slukker LX81 også, men når jeg skal starte op med Waoo remoten, tænder Pioneer tv'et men fanger dog ikke Boksen, med mindre jeg skifter input på enten Pioneer tv remote eller LX81 remoten. LX81 starter heller ikke op sammen med tv'et som det plejer!!!
|
|
![]() |
|
Er der virkelig ingen der køre Waoo tv boks sammen med et Pioneer 500A?
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Jeg har disabled HDMI control og styrer det hele med min Logitech Harmony fjernbetjening.
Det giver ingen problemer overhovedet. Jeg har dog valgt at lade 7130'eren være tændt hele tiden, da jeg har dårlig erfaring med dens evne til at genforhandle HDMI forbindelsen.
|
|
![]() |
|
Cool, dvs. du kan styre alle features/menuer på Waoo boksen og fjernsynet med din Logitech Harmony ?
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Jeg har to Air 7120 bokse i huset og bruger Logitech Harmony remotes til begge. Måtte dog overføre nogle kommandoer fra original remoten før det hele var med.
Airties boksen er lidt følsom mht. at man peger ordentligt med remoten, det er mit indtryk at det er lidt bedre med Harmony fordi de spreder signalet mere end alm. remotes.
|
|
![]() |
|
Det lyder godt, hvilken Harmony model bruger du/I
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Her en ældre 785 og en 900. Den sidste er med RF og IR extenderboks og der for lidt dyrere, men fandt den til en god pris :-)
|
|
![]() |
|
Jeg må nok overveje en multiremote :)...... selv om jeg i mellem tiden har fået Waoo remoten til at slukke og tænde for både Pioneer 500A of Pioneer LX81 :)
Takker for diverse svar
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |