recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 5090: Check for nye kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 5090: Check for nye kanaler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2009 kl. 23:12

Tak for svarene. Jeg talte igen med Pioneer Danmark idag, og en flink mand kom med den ide som "RhSin" brugeren også foreslog:

"stille sig på den digitale tuner og ind i dvb-t tuneren og slå automatisk opdatering fra"

Så det har jeg gjort. Jeg havde desværre ikke mit tv tændt kl 21:40, så jeg ved ikke om det virker, men det går jeg kraftigt ud fra :-)

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
KingdoM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 08:44

Hmm.. Jeg er total grøn til det tv.

Hvordan aktivere man HDMI indgangene?

Lige pt. kører jeg på viasat parabol. Forstår ikke helt hvad i mener.. Hvad for et punkt i menuen skal jeg gå ind i ?

Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2009 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af KingdoM KingdoM skrev:

Hvordan aktivere man HDMI indgangene?

Jeg husker at det ikke var nemt. Mener at man skal vælge indgangen før at man kan aktivere den. Hdmi indgangene er knap nr 1,2 og 4.  Nr 3 er componenent. Dvs man vælger een indgang ad gangen og går ind i setup menuen for at aktivere den. Jeg er ikke foran min skærm ligenu, så jeg kan ikke give dig en nøjagtig opskrift, så find evt manualen frem.

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu