|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
||
HVis komplett får 37 stk. hjem er der vist rigeligt til et fælleskøb.Bliver spændende at se om de kan komme af med alle de skæme hvis de da får dem.
|
|||
![]() |
|||
tonnyg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||
Jeg fik en for en måneds tid siden. Den var ifølge forhandleren sendt fra Japan, så det lader til at de ikke har flere fra de europæiske fabrikker. |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Det bliver ikke et spørgsmål om de kan komme af med dem, det bliver et spørgsmål om deres lagerfolk kan følge med... |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Fuck hvor er jeg træt af at jeg ikke har 17.000 lige nu... Nogen der vil købe et 2 generationer gammelt 50 tommer Pioneer for 17.000,-? Hehe
|
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Hihi, nej men det er meget muligt jeg snupper en af de nye... |
|||
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
||
Så hurtigt tror jeg nu ikke det går. Se du er en af dem der er vilde efter at få en og du skal ikke engang ha en. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, stop nu det panikmageri. Slå koldt vand i blodet og tag en øl fra køleskabet.
![]() |
|||
|||
![]() |
|||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
||
Ikke alle steder. Jeg købte mit i Audiovision i Skive, og jeg var lige derinde igen i dag og købe et Supra HDMI kabel. De har stadig ikke solgt de pioneers de har i butikken. Så vidt jeg ved, så har de alt på deres hjemmeside på lager, og det er stadig de samme skærme, som da jeg købte i Marts. Så det er ikke mandagsmodeller ![]() http://www.audiobutikken.dk/group.asp?group=68&sort=& ;page=2 |
|||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Alle Sidste chance Nej, det er ikke mandags modeller Men Pioneer har stoppet produktionen nu, og det betyder at de allersidste 5090H puljer er på vej ud til forhandlerene, dem som har forudbestilt. Når de er solgt - så er det slut. Så det er vitterligt allersidste chance nu, for at sikre sig et af de bedste TV på markedet. Forhandleren Sparshop har skaffet en portion. Der er ingen rabat for fælleskøb, de TV sælger jo sig selv (bliver formentlig revet væk). Men hvis det frister så: link til tilbudet PS. H-modellen har MPEG-4 DVB-T tuner og DVB-S satellit tuner. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
||
Bare jeg dog havde penge til at købe en til soveværelset.....og badeværelset. Desværre er der gået møl i min tegnedreng
![]() |
|||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvorfor er det nu et tilbud efter de har sat prisen op igen? Hvorfor skulle folk betale 2.000 kr. mere hos Sparshop end det koster andre steder? Og, hvorfor er de ikke for længst blevet solgt når de bliver "revet væk"? |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |