recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer 5090 fælleskøb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer 5090 fælleskøb?

Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Sidste chance

Nej, det er ikke mandags modeller

Men Pioneer har stoppet produktionen nu, og det betyder at de allersidste 5090H puljer er på vej ud til forhandlerene, dem som har forudbestilt.

Når de er solgt - så er det slut.

Så det er vitterligt allersidste chance nu, for at sikre sig et af de bedste TV på markedet.

Forhandleren Sparshop har skaffet en portion. Der er ingen rabat for fælleskøb, de TV sælger jo sig selv (bliver formentlig revet væk).

Men hvis det frister så:  link til tilbudet

PS. H-modellen har MPEG-4 DVB-T tuner og DVB-S satellit tuner.

/Lars

Hvorfor er det nu et tilbud efter de har sat prisen op igen? Hvorfor skulle folk betale 2.000 kr. mere hos Sparshop end det koster andre steder? Og, hvorfor er de ikke for længst blevet solgt når de bliver "revet væk"?

http://www.pricerunner.dk/pl/2-1105183/TV/Pioneer-PDP-LX5090 H-Sammenlign-Priser?search=pioneer%20lx5090h&ref=redirec t&other_hits=239:pioneer%20lx5090h;;19;&q=pioneer%20 lx5090h

De har lige fået dem hjem og mange er jo bange for at købe en model som er udgået og som du selv lige har skrevet et andet sted. er det ikke alle som lige har de penge til en skærm. Det er jo også deres krp model som er blevet revet væk.
Men køb mens tid er. Sparshop kan jo også vælge og sende dem til udlandet.

Redigeret af xcardman - 26-Juni-2009 kl. 20:46
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 20:37

Hvorfor er det nu et tilbud efter de har sat prisen op igen?

Pioneer hævede prisen per 1/4 - så det er prisen herhjemme.

Dette er den danske vare (ingen parallel-import). Om det er vigtigt må folk selv afgøre, men det kunne jo være interessant i forhold til reparationer nu hvor TV'et udgår.

Det er ikke prisen der er tilbudet - men det at de rent faktisk kan leveres.

Der går en pulje på lager hos Sparshop mandag eller tirsdag, og det er en af de sidste leveringer fra Pioneer overhovedet (!) ... de tøvende kan dog nå den allersidste pulje som skulle ankomme i slutningen af juli.

Og der efter er det endegyldigt slut. Der kommer ikke flere.

/Lars

Redigeret af Lars - 26-Juni-2009 kl. 20:40
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 20:59

Hvorfor er det nu et tilbud efter de har sat prisen op igen?

Pioneer hævede prisen per 1/4 - så det er prisen herhjemme.

Dette er den danske vare (ingen parallel-import). Om det er vigtigt må folk selv afgøre, men det kunne jo være interessant i forhold til reparationer nu hvor TV'et udgår.

Det er ikke prisen der er tilbudet - men det at de rent faktisk kan leveres.

Der går en pulje på lager hos Sparshop mandag eller tirsdag, og det er en af de sidste leveringer fra Pioneer overhovedet (!) ... de tøvende kan dog nå den allersidste pulje som skulle ankomme i slutningen af juli.

Og der efter er det endegyldigt slut. Der kommer ikke flere.

/Lars

Ja, for det kan da ikke være juli-leverancen de har på lageret. Som xcardman har beskrevet det helt rigtigt: Det KRP modellerne med "Pure" indstillingen der har været rift om. Nok mest 500M, hvad nogle jo gerne ville have sammen med en Samsung-boks fra YouSee. Mon ikke det er derfor, at det netop er KRP 500M som er den der først blev udsolgt?

Pioneers pixelgaranti er jo ikke bedre, bare fordi det ikke er parallelimporteret. Er der "kun" to eller tre døde pixler får man ikke et nyt panel. Uanset hvor man har købt sin Pioneer. Man kan være ligeså heldig med et parallelimporteret som med et fra Pioneer Danmark. Og...

2.000 kr. er stadigvæk en pæn slags penge som man kan købe en del Blue Ray film for.

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:06

Ja, for det kan da ikke være juli-leverancen de har på lageret.

Jo, de ankommer før tid.

Den allersidste pulje fra Pioneer, der var ventet i slutningen af juli, er blevet delt i 2 leveringer. Halvdelen nu, og resten senere.

5090 og 5090H er de mest solgte modeller, og her til sidst har det kun været 5090H pga. de mere fremtidssikrede tunere. 5090 har kun MPEG-2 DVB-T tuner, hvor 5090H har DVB-T MPEG-4 og sat-tuner.

5090H er er rigtig fedt TV. En ægte reference model - også selvom Pioneer laver de dyrere modeller.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:13
Jeg har jo valgt et 500M fordi jeg bruger en sattuner og optager meget, så har ikke brug for indbygget tuner og så fordi den har pureindstilling og et par procent bedre billede. Lidt mindre støj i billedet og lidt tyndere model.
Men en 5090H er stadig en ægte reference model, og jeg tror da panasonic kommer med en rigtig god model til næste år. Men prisen bliver sikkert lige så dyr som deres z1. Håber bare pansonic går væk fra dynamisk kontrast. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:20

Jo, de ankommer før tid.

Den allersidste pulje fra Pioneer, der var ventet i slutningen af juli, er blevet delt i 2 leveringer. Halvdelen nu, og resten senere.

5090 og 5090H er de mest solgte modeller, og her til sidst har det kun været 5090H pga. de mere fremtidssikrede tunere. 5090 har kun MPEG-2 DVB-T tuner, hvor 5090H har DVB-T MPEG-4 og sat-tuner.

5090H er er rigtig fedt TV. En ægte reference model - også selvom Pioneer laver de dyrere modeller.

/Lars

Jeg ved skam godt at det er et fedt tv, men prisforskellen er stadigvæk 2.000 kr. for H modellen, og man kan være ligeså heldig med et parallelimporteret Pio som man kan med et der ikke er. Så hvorfor betale de 2.000 kr mere hos Sparshop for den samme model?

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:22
kan jeg nå stadig at lave en bestilling hos pioneer eller det forsent ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:24

Jo, de ankommer før tid.

/Lars

Jeg ved skam godt at det er et fedt tv, men prisforskellen er stadigvæk 2.000 kr. for H modellen, og man kan være ligeså heldig med et parallelimporteret Pio som man kan med et der ikke er. Så hvorfor betale de 2.000 kr mere hos Sparshop for den samme model?

de kommer og afhenter dit tv, hvis noget går galt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:25

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Jeg har jo valgt et 500M fordi jeg bruger en sattuner og optager meget, så har ikke brug for indbygget tuner og så fordi den har pureindstilling og et par procent bedre billede. Lidt mindre støj i billedet og lidt tyndere model.
Men en 5090H er stadig en ægte reference model, og jeg tror da panasonic kommer med en rigtig god model til næste år. Men prisen bliver sikkert lige så dyr som deres z1. Håber bare pansonic går væk fra dynamisk kontrast. 

Afløseren for V10 bliver nok ikke dyrere end V10 for så køber folk bare en Sammy.

Redigeret af Firebird - 26-Juni-2009 kl. 21:25

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

kan jeg nå stadig at lave en bestilling hos pioneer eller det forsent ;)

Du kan stadig nå og købe et, jeg ved så helt hvad du mener hos pioneer.
man kan ikke bestille direkte.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:26
jeg er forhandler, så bestiller direkte fra pioneer, kan jeg stadig nå det eller har de meldt udsolgt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 21:32

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Afløseren for V10 bliver nok ikke dyrere end V10 for så køber folk bare en Sammy.

Men jeg tror ikke en v10 2010 model slå en 5090H, med mindre de bruger kuro teknologi, jeg har læst lidt rygter om det, at de vil blande deres neopanel med kuroteknologi. De må ikke bruge dynamisk kontrast, ellers slå den ikke 5090H. Det har pan ellers altid gjort.

men sådan kunne man jo blive ved, Hvis man gerne vil have en 50 tommer skærm i 2009, køb en 5090H
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu