|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kingston ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 23-September-2009 kl. 09:35 |
Hey all..
Hvis jeg skal ud og købe sådan en 5090H i dag, hvor kan jeg så finde den billigst? Evt i Sverige? |
|
![]() |
|
kingston ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
bump
kom nu drenge... det må også være en TX-P50V10E :) så længe det er en god pris :D |
|
![]() |
|
Zuma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Grunden til manglende respons kunne være, at jeg tror de fleste synes, at man måske godt lige kan indikere, at man selv i det mindste har gjort et forsøg på at finde frem til en løsning, i stedet for i lidt tilbagelænet stil at kræve andre gør det for en. Men fred være med det. Et udgangspunkt kunne være: Danmark Sverige Tyskland Redigeret af Zuma - 23-September-2009 kl. 14:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |