|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Haarbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 19-September-2009 kl. 13:56 |
Erfaringer med 5090H + Boxertv søges:
1) Kan 5090H modtage Boxers DVB-T (også i HD)? 2) Fungerer Boxers eget CAM i 5090H? 3) Fungerer EPG? 4) Kan man optage fra 5090H til harddiskoptager (f.eks. via scart eller HDMI)? 4.1) Kan man programmere optagelser via EPG, så tv + harddiskoptager (f.eks. Sony rdr-hxd995) automatisk tænder og optager? Jeg overvejer at udskifte Yousee's fuldpakke med Boxer's Flex8, selvom jeg i dag har et "nogenlunde velfungerende" setup med en DVB-C MPEG4 tuner (Vantage HD7100C). Med Boxer's Flex8 kan jeg spare en del penge hvert år, men jeg ønsker ikke, at det skal gå ud over funktionalitet. På forhånd tak! Niels Haarbo |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
1. TVet er et Full HD og har MPEG4. Boxer har ikke HD kanaler. 2. Ja, det skal bruges for at kunne modtage Boxer, der er dog også andre anvendelige moduler på markedet. 3. Det har jeg ikke i andre tråde hørt om at det ikke gør. 4. Der kan optages via Scart til en Recorder. 5. EPGen på TVet har intet med Recorderen at gøre, og kan ikke bruges dertil. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Haarbo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Tak for svarene. Jeg er klar over, at Boxer endnu ikke er "100% i luften", og derfor er det måske lidt tidligt at bede om svar på netop de spørgsmål. Men jeg er meget interesseret i at høre fra en, der har erfaringer med et 5090H og Boxertv. I øvrigt forstår jeg ikke, at du mener, at Boxer ikke leverer materiale i HD-kvalitet. Der står på deres hjemmeside, at de vil sende "DR HD" - det er vel HD? Niels Haarbo Redigeret af Haarbo - 19-September-2009 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Boxer har ikke HD kanaler, MUX2 er ikke Boxer det er som MUX1 DigiTV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay - tak for svaret! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |