|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
hellboy1337 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:30 |
||
Hej alle,
Som bekendt er 5090h ved at være temmelig svært at få fingre i. Parallel import synes efterhånden at være eneste løsning. Vil i den forbindelse høre om der er nogen som kender til problemer med tunere, undertekster, og hvad vi ellers kender af problemr ved parallel import, ved køb af 5090h???? Skulle der være nogen som ved hvor man kan finde en nordisk model på lager høres der gerne derom ![]() Mvh Brian |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Altså, først og fremmest velkommen til recordere.dk Skal det nødvendigvis være paraellelimport? Ellers så forventer www.sparshop.dk at få den på lager igen i næste måned |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Men er de ikke forudbestilt? |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Det ved jeg faktisk ikke, men man kunne jo ringe og spørge |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
||
Hvis du checker f.eks. Pricerunner.dk - er der flere steder den er på lager i DK: http://www.pricerunner.dk/pl/2-1105183/TV/Pioneer-PDP-LX5090 H-Sammenlign-Priser?allcountries=1 F.eks. Milo radio, men det vil så også have 19.995 for den Prøv et at give KT Radio et ring (afhængig af hvor du kommer fra i landet). De ligger på Frederiksberg - jeg ringede om formiddagen og om eftermiddagen havde de et KRP-500A til mig til en god pris (syntes jeg). Jeg kunne have fået den 700,- billigere fra Stockholm, men så var jeg ikke sikker på garanti osv.
|
|||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|||
![]() |
|||
hellboy1337 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
||
Hej igen. og mange tak for velkomsten Hother. Jeg har længe været passiv bruger af dette rigtig gode forum Jeg har her til morgen ringet til Sparshop.dk, og de melder at de får en slat i næste måned og en lidt større i august. Så det er muligt at få fingre i denne dejlige skærm endnu Mange tak for hjælpen til alle.....
Mvh Brian |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du er velkommen |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |