|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 18:58 |
|
Hello Recordere!
Jeg faldte netop over, at Komplett.dk har 3 stks. demomodeller af Pio 5090. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=498107 Så hvis nogen mangler sådan en, er det nu man skal slå til ;-) Redigeret af mkirkelund - 08-Oktober-2009 kl. 19:01 |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Tak for det
![]() ![]() |
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Det tror jeg ikke du kommer til at fortryde (har det selv). Specielt også når jeg ser din "hjemmebio tråd", så kommer dit nye Pioneer med 100% til at klæ´ dit resterende setup |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Det håber jeg skam heller ikke at jeg gør, og da jeg også lige har bestilt en bdp-LX71 håber jeg at billedet får et hak op ![]() Det har du nok helt ret i, jeg glæder mig til at det hænger på vægen ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |