|
Pioneer 5090h |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2021 kl. 20:49 |
Hej
Så fik jeg sgu købt et LG oled Så mit plasma bliver taget ned næste uge, selvom der ingen problemer er med det. Vil så høre om der er et marked for skærme fra det historiske fælleskøb i 2008😄 Det er skærm og fjernbetjening, ingen fod eller ophæng, hvis jeg ellers kan bruge det til den nye skærm🤞 Hører gerne bud og meninger
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så bliver det genbrug
![]() |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Hvor i landet? Hvis du giver det væk er der nok nogle der er interesserede, men prøv i "Køb, salg og bytte" i stedet.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
https://forum.recordere.dk/k50-til-brnevrelse-teenager_topic162860.html
Tror at der kunne være en køber der.... Klaus
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5321 |
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
det er på Sydfyn og 500 kr afhentet så er det afsat
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |