|
Pioneer 55" UHD til 7K |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
|
Der er mulighed for at billedet kan blive virkelig flot, men så lang tid der ikke er nogen fast standard og en master kilde, så kan du ikke bruge 4k ideen til ret meget, udover at scalere dine blu-ray op.
Det er fint der sidder gode processor til opscalering af hd materiale. Men det kræver 3 gange så meget processor kraft at decode native 4k materiale. Jeg er ikke Expert på området, men noget siger mig at det er for tideligt at købe 4k skærm. |
||
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nu er der jo altså 4K video tilgængeligt her og der - men indrømmet, ikke ret meget. Jeg har dog selv så meget 4K video, at jeg bestemt godt kan få folk til at tabe underkæben, og også bare ved at fremvise 1080i fra Yousee. Man kan godt få et rigtigt godt indtryk af hvad 4K kan præstere. Det der bekymre mig mest er jo, at mange der udtaler sig mere eller mindre negativt om 4K, faktisk kun har set 4K/opskaleret Full HD TV hos en forhandler, og det giver altså ikke ret meget grundlag for at have en reel mening om emnet.
![]() Redigeret af Hother - 27-September-2014 kl. 14:42 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
|
Jeg er bestemt fan af 4k
![]() |
||
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det er nok fordi de fleste billedeentusiaster føler sig forrådt af at man springer OLED over og arbejder videre på en dårlig teknologi som LCD på trods af at der næsten ingen standarder eller kildemateriale eksisterer.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Sjovt - eller måske tragisk for billedentusiaster som du nævner. Jeg tror ikke at der i en overskuelig fremtid findes perfekte TV. Alle teknologier har deres handikap. Og som jeg har oplevet det, så fortsætter OLED med de samme "defekter" som plasma, nemlig burn-in osv. Men i mellemtiden trives jeg nu ret godt med mit LED, som billedemæssigt er ret så plasma - like - og dets fejl
![]() Redigeret af Hother - 27-September-2014 kl. 23:11 |
||
|
||
![]() |
||
Frisko15 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
|
er der nogen som ved, om tvet har et godt billed?.
og Hr og fru Jensen ser måske ikke netflix? 7000 er vel ikke meget for et 55 tommer som ikke er en strømsluger, og hvis det har et godt billed?
![]() |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Du kan nok regne med at billedekvaliteten matcher et hvilket som helst no-name tv som er produceret på licens. måske i stil med at Prosonic frs føtex |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
4k er super og er fremtiden
men desværre med en alt for lav bitrate som det altid er, når det kommer fra en udbyder via kabel eller nettet men dette tv vil jeg da aldrig købe. det er et ukendt panel har jo intet med pio at gøre. samt ingen hdmi 2.0 |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Hvordan kan i udtale jer så skråsikkert om at det er et skod-tv uden at ha set det.
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
|
ingen skriver det er skod tv, men det er et ukendt panel
og en ukendt producent. men det er rigtig at der ingen test er og det kommer der nok heller ikke det hjælper ikke at se det i en butik, for her kan du ikke vurdere et tv om det koster 7k eller 50k. man får jo nok hvad man betaler for. alle tv i dag er dog gode nok til at se lidt tv på hvis man ikke er særlig optaget af billedekvalitet Redigeret af xcardman - 28-September-2014 kl. 21:02 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |