|
Pioneer App Radio 1/2 |
Besvar |
Forfatter | |
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2012 kl. 12:13 |
Hejsa
Jeg har kigget lidt på Pioneers APP radio, men synes de få meldinger der findes er lidt mellemfornøjede. Det tyder også på der kommer en revideret udgave i løbet af foråret, men prisen på den nuværende virker umiddelbar rimelig - set til kr. 2.300 Er der nogen herinde der har installeret den eller har prøvet den ? Mvh Christian |
|
KimH84
Bruger Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
For en måned siden monterede jeg en AppRadio 1 i min bil. Er super glad for den, den opfylder de krav jeg stillede, håndfri, navigation og musik fra iphone.
Dog er den navigations app dertil fra pioneer lidt dyr 669 kr. Men den fungere super godt. Det eneste jeg ikk har fået til og virke er FM delen, men det skyldes nu, den aktive antenne i bilen.
|
|
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar...
Jeg synes rigtigt godt om idéen bag. Hvilke navi app er det der virker ? Så vidt jeg kunne se var det kun kort-app'en der virker Jeg har selv installeret den billige Skrobbler app, som faktisk er OK |
|
KimH84
Funktioner
Tak(0)
|
Det er pioneers egen naiv app jeg bruger. Virker super godt
|
|
ChristianTT
Funktioner
Tak(0)
|
En Pioneer navi app ???
Den kan jeg ikke lige hitte ... Hvad hedder den ? |
|
KimH84
Funktioner
Tak(0)
|
Navgate drive Europe
|
|
Mikael A
Bruger Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa.. jeg blæser lige lidt nyt liv i den her tråd.... Jeg har selv lige smidt en Appradio 1 (SPH-DA01) i min Fabia 1 fra 06.
Jeg har "snydt" lidt og bare givet håndbremsekablet stel. Men jeg kan ikke loade appz vi appradio..? Når jeg trykker på app på radioen bliver skærmen grålig/hvid og der sker ikke et klap... Kan man ikke snyde radioen på den måde eller?? Den be'r ikke om at få trukket håndbremse eller andet? Jeg kan desuden heller ikke se software versionen der hvor den burde stå i indstillinger hvilket jeg finder meget underligt.. Nogen der ved noget??
|
|
KimH84
Funktioner
Tak(0)
|
Ang håndbremse kabel, så har jeg ikk monteret mit nogen steder og den virker fint. I starten havde jeg heller ikk noget billed på, viste sig at det var et af stikkene der var gået lidt fra hinanden.
Ang software versionen, så er det kun hvis den er opdateret til den nyeste version du kan se det i indstillinger. |
|
Mikael A
Bruger Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm dvs jeg skal have skidtet opdateret så, da den muligvis kører med en software ældre end 2.45
Jeg har ikke problemer med apps hvis jeg starter dem på min iphone.. så kommer de fint over på skærmen og virker som de skal.. Undre mig bare at iphonen ikke kan gå i dvale mens den afvikler apps
|
|
KimH84
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm lyder underligt med de apps. Hvis jeg starter appen "appradio" på min iPhone og sætter den til radioen. Kan jeg gå ind og vælge imellem de forskellige funktioner. Bla navi osv.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |