recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer AVnavigator 2012, duer ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer AVnavigator 2012, duer ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer AVnavigator 2012, duer ikke
    Sendt: 18-November-2016 kl. 15:14
Har en Pioneer reciever vsx-922 hvor der følger en cd med til at indstille de forskellige ting i recieveren.

Nu virker den cd ikke, sagt på en anden måde , den kan installeres men de steder hvor man skal krydse ting af er der ikke noget tekst ved så man ved ikke hvad man krydser af.

Nogen der kender til det her.

Redigeret af kimila - 18-November-2016 kl. 15:16
mvh

kimila
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 15:39
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2016 kl. 15:46
Hej.

Har kikket på mange af de sider hvor man skal installerer noget først.

Men jeg stoler ikke lige på de der sider.

Kunne bruge et link så man dl programmet uden alle de andre ting.

Men tak for tippet.
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 01:02
Versionen for AVnavigator er 2012.I

Har set på nettet der findes en nyere men der er ingen download mulighed.

Ingen der har en løsning.

Redigeret af kimila - 21-November-2016 kl. 01:04
mvh

kimila
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 05:54
Har du kontaktet pioneer?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 08:03
Måske den ligger på appstore, har den ihvertfald til og ligge på min oldnordiske iPad 2. Men jeg mener ikke man kan indstille noget som sådan, men blot se grafer fra målingerne i mcacc pro.
Ellers er der også app'en icontrolAv5, der kan du indstille alt. Ligger både på appstore og play butik.
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 13:01
Ups.

Redigeret af kimila - 21-November-2016 kl. 13:03
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har du kontaktet pioneer?

Klaus

Hej.

Har kontaktet Pionner.
Skal kontakte dem senere i dag.
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Måske den ligger på appstore, har den ihvertfald til og ligge på min oldnordiske iPad 2. Men jeg mener ikke man kan indstille noget som sådan, men blot se grafer fra målingerne i mcacc pro.
Ellers er der også app'en icontrolAv5, der kan du indstille alt. Ligger både på appstore og play butik.

Så at den kunne hentes til ipad og blev enormt glad men det varede ikke længe.

Hentet den så til Ipad Air 2 men den stopper da den når til opsætning at lyden, der hvor man skal sætte microfonen til, så henter den noget i meget lang tid og der sker intet.

ØV.
mvh

kimila
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 16:05
Men hvad vil du bruge det til. Du behøver ikke Navigator bare for og lave en opsætning med mikrofonen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu