|
Pioneer bdp lx55 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mejersken mk2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2012 Sted: Århus N Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2012 kl. 08:51 |
Hej
Jeg overvejer at skifte min pioneer bdp 430 ud med en lx 55 for at få 2 hdmi udgange er der nogle af jer der har praktiske erfaringer med denne afspiller ? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pioneer står typisk for nogle gedigne afspillere, men er i mine øjne faldet lidt baggud, når det kommer til funktionalitet og fornyelse. Jeg vedlægger en anmeldelse af afspilleren, som nok er ret så retningsgivende for afspilleren.
Alternativt kunne du også kigge på Panasonics afspillere i prisklassen ![]() Redigeret af Hother - 21-Juli-2012 kl. 09:57 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
mejersken mk2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2012 Sted: Århus N Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for det, men jeg havde nu læst den anmeldelse tidligere idag.
og jeg ved også at det er den første rigtige pioneer i et par år. Det som jeg mest savner info om er ting som opstarts tid, respons tid og betjening. Jeg vil helst have pioneer da jeg har en pioneer forstærker som jeg er rigtig glad for
Redigeret af mejersken mk2 - 21-Juli-2012 kl. 14:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |