Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
PoeeoP
Ny bruger
Oprettet: 05-December-2011
Status: Offline
Point: 7
|
Emne: Pioneer BDP-140: Larm? Sendt: 05-December-2011 kl. 10:45 |
Så har jeg fået ovennævnte afspiller hjem i stuen i en total regionsfri udgave, hvilket jeg er meget glad for. Synes dog, at den larmer under afspilning sammenlignet med min gamle Sony BDP-S350, som er praktisk talt lydløs. Det er ikke overdrevet meget, men det er hørtbart. Er der nogen, der har Pioneeren selv og kan fortælle mig, om deres larmer?
Redigeret af PoeeoP - 14-December-2011 kl. 13:59
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 05-December-2011 kl. 13:42 |
PoeeoP skrev:
Så har jeg fået ovennævnte afspiller hjem i stuen i en total regionsfri udgave, hvilket jeg er meget glad for. Synes dog, at den larmer under afspilning sammenlignet med min gamle Sony BDP-S350, som er praktisk talt lydløs. Det er ikke overdrevet meget, men det er hørtbart. Er der nogen, der har Pioneeren selv og kan fortælle mig, om deres larmer? |
Hej, og velkommen til recordere.dk
Som oftest kan man høre drevet på en BD afspiller i et eller andet omfang. Hvis du mener, at støjen er mere end naturligt (f.eks. kan høre afspilleren fra din seerplads), så bør du kontakte din forhandler. 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
PoeeoP
Ny bruger
|
Sendt: 05-December-2011 kl. 15:00 |
Vil nok mene, at det er hørbart fra seerpladsen. Den er pakket ned p.t., afspilleren altså, så jeg kan ikke lige bekræfte det (måske er det derfor egentlig også lidt dumt, at jeg spørger om det nu)... må nok hellere lige få den hevet frem en af dagene, afspilleren altså; )
|
 |
PoeeoP
Ny bruger
|
Sendt: 05-December-2011 kl. 21:06 |
FYI, så er den også frosset en fire-fem gange i sådan en grad, at jeg var nødt til at hive strømstikket ud og sætte det i igen. Nu har jeg skrevet til Laserdisken, som jeg købte apparatet af, men da der er gået mere end 14 dage siden jeg modtog det (har været pakket ned), tror jeg desværre, at det ser skidt ud.
Redigeret af PoeeoP - 14-December-2011 kl. 13:56
|
 |