|
pioneer BDP-170k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2016 kl. 16:52 |
Billig BLU-ray med fastplay og kan flytte undertekster op og ned. Står som ny. 800kr eller bud. ![]() |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor?
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Århus
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Kvittering/garanti ?
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Hey,
Hey synes 800 kr er for meget, men vil gerne byde 500 kr. |
|
![]() |
|
OK men så skal den også hentes her i århus ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|
![]() |
|
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Hmm, jeg bor i Aalborg, så det kan ikke betale sig for mig at køre efter den. Haster det for dig at komme af med den? Ellers går der nok ikke så lang tid, før jeg kommer forbi Aarhus i forbindelse med arbejde eller andet.
|
|
![]() |
|
Skal hente børn i frederikshavn i morgen onsdag kan have den med i bilen :) vi kunne mødes ved ford ved siden af stiften :)
|
|
![]() |
|
Det lyder sgu fint. Jeg sender dig lige en pb, så kan vi aftale tidspunkt og udveksle kontaktinfo.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |