recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer BDP-320
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer BDP-320

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 19:05
Det sker automatisk.
Til top
Nickell Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 20:16
Undskyld mig, men tænkes der ikke på Pioneer BDP-120?

Han efterspurgte en afspiller i 2.000-3.000 kr's segmentet, og mig bekendt koster 320'eren lidt mere... eller hvad?

Hos elgiganten føres 120'eren til 2.700 og 320'eren koster 3.999. Det er da noget af en forskel...

| 32" LG LC42
| Technics SA-DX750
| Technics SL1210 MKII
| Panasonic DMP-BD 60
| Xbox 360 Slim
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 20:43

Det var lidt min egen skyld, da jeg også spurgte til 320´eren.

Men hvorom alting er, så har jeg bestilt en bdp-320´er til små 3.700, og så må vi se om jeg kan leve med hastigheden, layer change og PQ.

Det håber jeg

Har også den sidste tid lært, at man ikke skal undervurdere den glæde man selv personligt føler ved det udstyr man har valgt. Jo mere man læser, jo flere "mangler" viser der sig ved alle produkter, og så var man måske bedst tjent ved ikke at have læst de sidste 50 indlæg og tests, og istedet måske lytte lidt mere til hvad ens egen fornemmelse og oplevelse siger.

Skal ikke misforstås, for selvfølgelig bør man undersøge tingene først, men man skal nok også stoppe når man føler at det er et produkt, der tiltaler en og opfylder ens behov.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af TvHomer TvHomer skrev:

Men hvorom alting er, så har jeg bestilt en bdp-320´er til små 3.700, og så må vi se om jeg kan leve med hastigheden, layer change og PQ.

Det håber jeg

Har også den sidste tid lært, at man ikke skal undervurdere den glæde man selv personligt føler ved det udstyr man har valgt. Jo mere man læser, jo flere "mangler" viser der sig ved alle produkter, og så var man måske bedst tjent ved ikke at have læst de sidste 50 indlæg og tests, og istedet måske lytte lidt mere til hvad ens egen fornemmelse og oplevelse siger.

Skal ikke misforstås, for selvfølgelig bør man undersøge tingene først, men man skal nok også stoppe når man føler at det er et produkt, der tiltaler en og opfylder ens behov.

Stort til lykke med investeringen. Jeg håber at du bliver tilfreds med købet

Jeg er i øvrigt langt hen ad vejen enig i dine filosofiske konstateringer

Redigeret af Hother - 08-September-2009 kl. 21:45
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 23:17

Det håber jeg

Jeg kunne ikke være mere enig i dine betragtninger.

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 13:05
Har lige fået leveret både reciever og BD, og nu ligger udstyret bag i bilen, og jeg synes pludselig der er lang tid til kl. 17...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 13:07

Har lige fået leveret både reciever og BD, og nu ligger udstyret bag i bilen, og jeg synes pludselig der er lang tid til kl. 17...

det er vi vist flere der har prøvet - god fornøjelse i aften

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 13:09

Og så mangler bilen bare at blive stjålet Nej just kidding - tillykke med dem begge to. De kommer til at gøre det godt - trust me

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 14:18
Nu er der kun 2½ time til fyraften
Til top
andje00 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 17:30

Oprindeligt skrevet af Nickell Nickell skrev:

Undskyld mig, men tænkes der ikke på Pioneer BDP-120?

Han efterspurgte en afspiller i 2.000-3.000 kr's segmentet, og mig bekendt koster 320'eren lidt mere... eller hvad?

Hos elgiganten føres 120'eren til 2.700 og 320'eren koster 3.999. Det er da noget af en forskel...

Hvis man ikke bor alt for langt fra Tyskland, er der også den mulighed, at man kan slå et smut forbi Media Markt i Flensburg og købe 320'eren til ca 2.980 kr

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu