recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer BDP-LX70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer BDP-LX70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer BDP-LX70
    Sendt: 19-Oktober-2007 kl. 08:36
Nogen som har investeret sin formue i denne afspiller, hvis du har kan du så give mig lidt oplysninger om kvaliteten i denne afspiller. Jeg har lige nu en samsung blueray afspiller og et pioneer LX 508 D
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2007 kl. 09:09

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

Nogen som har investeret sin formue i denne afspiller, hvis du har kan du så give mig lidt oplysninger om kvaliteten i denne afspiller. Jeg har lige nu en samsung blueray afspiller og et pioneer LX 508 D

Jeg har ikke testet nærmere på DVD-gengivelsen, men som blu-ray afspiller er den fremragende. Lidt mere kompliceret at sætte op hvis den skal udnyttes optimalt end den behøvede, mht. 24 Hz output, men ellers fungerer den fint. Den har primært prisen imod sig, især i betragtning af at Bluray standarden stadig så småt opdateres løbende, og ingen afspillere har endnu understøttelse af alle features. Når du allerede har en Bluray afspiller, ville jeg personligt vente med at opgradere, til der er nogle lidt mere komplette afspillere på markedet, også selv om BD-P1000 (hvis det er den du har) ikke ligefrem er den bedste. Bare husk at sætte Samsung'en til 1080i ud i stedet for 1080P, og sæt Pure Cinema i tv'et til Advanced, så får du 24 Hz gengivelse i praksis, uden at du behøver opgradere afspilleren.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu