pjoska skrev:
Nogen som har investeret sin formue i denne afspiller, hvis du har kan du så give mig lidt oplysninger om kvaliteten i denne afspiller. Jeg har lige nu en samsung blueray afspiller og et pioneer LX 508 D |
Jeg har ikke testet nærmere på DVD-gengivelsen, men som blu-ray afspiller er den fremragende. Lidt mere kompliceret at sætte op hvis den skal udnyttes optimalt end den behøvede, mht. 24 Hz output, men ellers fungerer den fint. Den har primært prisen imod sig, især i betragtning af at Bluray standarden stadig så småt opdateres løbende, og ingen afspillere har endnu understøttelse af alle features. Når du allerede har en Bluray afspiller, ville jeg personligt vente med at opgradere, til der er nogle lidt mere komplette afspillere på markedet, også selv om BD-P1000 (hvis det er den du har) ikke ligefrem er den bedste. Bare husk at sætte Samsung'en til 1080i ud i stedet for 1080P, og sæt Pure Cinema i tv'et til Advanced, så får du 24 Hz gengivelse i praksis, uden at du behøver opgradere afspilleren.