|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
||
Jeg venter til opdateringen fremgår af Pioneer's officielle hjemmeside, og det gør den endnu ikke. PKG-filen virker mystisk, da det altid tidligere har været en ISO-fil som er anvendt ved opdateringer. |
|||
/ Jørgen
|
|||
![]() |
|||
ClausF ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
||
Hej Jeg har lige lagt 1.33 på min 51FD, virker ok Men har endnu ikke prøvet om den er blevet hurtigere Redigeret af ClausF - 10-August-2009 kl. 23:34 |
|||
Pioneer KRP-500A
Pioneer BDP-51FD Pioneer VSX-1015 Pioneer DVR-433H B&W 805 Nautilus B&W Zeppelin TDC Samsung 3106 |
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
||
Jeg har også lagt 1.33 på min 51FD og det virker også fint her. Jeg opdaterede fra version 1.17b og ift. denne firmware, synes jeg klart at den er blevet hurtigere, men en fartmaskine bliver den nok aldrig Jeg opdaterede den, fordi jeg idag havde lejet "Miraklet ved Skt. Anna", og med denne BD ville firmware 1.17b ikke vise menuen. Det betød at jeg ikke kunne afspille filmen. Det virker uden problemer med denne firmware. Jeg har desværre ikke T2, så den kan jeg ikke prøve med. |
|||
![]() |
|||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||
Har lige lagt ver. 1.33 på og her er lidt tider.
Load af T2: Gamle tal - Fra standby til landevalg 1 min. 46 sek. fra landevelg til hovedmenu 5 min. 45 sek. De nye tal ser således ud - 1 min. 18 sek. og 5 min. 15 sek. Godt og vel SEKS ET HALVT MIN. Redigeret af pmalm - 17-August-2009 kl. 09:12 |
|||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|||
![]() |
|||
Håkan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Taiwan Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||
Det är inget lurigt med PKG filen :) Har ni inte läst instruktionerna ifrån Pioneer. http://www.pioneer.dk/files/support/BDP/BDPLX710851FD_WY_UPD ATE_INSTRUCTION090610.txt Kolla in paragraf D, där står följande att läsa: D. After the disc is completed, confirm the following 3 files are on the disc: Givetvis så skall man avstå ifrån att installera något som man inte känner sig säker med! Redigeret af Håkan - 14-August-2009 kl. 20:01 |
|||
![]() |
|||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
||
Hej ny firmware på Pioneer hjemmesiden
Ver 1.37 CHANGE HISTORY: - Enhances stability of BD-ROM/BD-R/BD-RE/DVD-Video playback - Performance improvement http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/BD P.html |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
Load tiden på T2, hos mig er næsten halveret
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Lyder godt! Er det LX71 du har? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() ![]() Redigeret af len61 - 26-September-2009 kl. 14:22 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det er en fed maskine, men det gør da ikke noget den blir' hurtigere. Synes ellers billedet på min er helt roligt, men det skyldes jo nok at jeg er roligheden selv. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |