recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer BDP-LX71 nu til 3000dkr i sverige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer BDP-LX71 nu til 3000dkr i sverige

 Besvar Besvar Side  <1234 14>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

Er det muligt at få den nogen steder mere til 3000kr. i sverige?? eller er den udgået grundet de nye afspillere?

Jeg har checket f.eks. pricerunner.se. Og der er vist ingen der har den på lager, og under alle omstændigheder, så er prisen omregnet i danske væsentligt højere.

Så du må nok regne med, at den er "smuttet"



Øv jeg vidste at jeg skulle have slået til, så kunne det være at man så skulle vælge Lx52'eren istedet, nu hvor det ikke kan være anderledes
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 12:52

Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

Er det muligt at få den nogen steder mere til 3000kr. i sverige?? eller er den udgået grundet de nye afspillere?

Jeg har checket f.eks. pricerunner.se. Og der er vist ingen der har den på lager, og under alle omstændigheder, så er prisen omregnet i danske væsentligt højere.

Så du må nok regne med, at den er "smuttet"

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 12:33
Er det muligt at få den nogen steder mere til 3000kr. i sverige?? eller er den udgået grundet de nye afspillere?
Til top
Go4it Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2007
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 00:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Anyway, fik opdateret Firmware, og det hjalp noget på loadtiderne  

Tja...ind i mellem er sure ting godt for noget andet

Det var godt nok før uheldet.

- meeeeeeeeeeeeeeeeen fik lige lirket DVDen ud til sidst... Venter til i morgen med at teste om afspilleren har taget skade, kunne være at der sidder lidt klæbestof tilbage i drevet.

Lær og husk: ingen "klæbrige" skiver i drevet

IMac 21"
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 22:14

Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Anyway, fik opdateret Firmware, og det hjalp noget på loadtiderne  

Tja...ind i mellem er sure ting godt for noget andet

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Go4it Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2007
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 22:06
Anyway, fik opdateret Firmware, og det hjalp noget på loadtiderne  
IMac 21"
Til top
Go4it Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2007
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 18:25
Takker, har nu fået skuffen åbnet halvt - og trukket stikket ud! Håber at dvd,en falder ned i skuffen på et tidspunkt, så jeg manuelt kan trække skuffen helt ud og fjerne denne "Alien"
IMac 21"
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Hej alle kloge hoveder

Lige et nødråb - og en advarelse: en dvd har "limet" sig fast i min BDP 71, så det pt. er umuligt at få skuffen ud...

Jeg har åbnet overdelen, drevet ligner en harddisk, altså helt lukket.

Er der nogen der er kloge på hvordan jeg kommer ind i drevet uden at stå med 1000 stumper der skal samles igen?

Øvvvvvvvvvvvv

En dyr fornøjelse at låne dvd på biblioteket

 

 

ja den er lidt sur. Limet sig fast har den vel ikke - men næmere gået i baglås. At prøve at tvinge skuffen skal man passe på med. Jeg gjorde det en gang på min bærbar PC. Det jeg nok helst ville prøve først er at tage strømmen fuldstændigt - væk med ledningen.

Hvis det ikke hjælper så prøv en factory reset.

Alternativt derefter en tur til en reparatør



Redigeret af Hother - 15-September-2009 kl. 18:10
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Hej alle kloge hoveder

Lige et nødråb - og en advarelse: en dvd har "limet" sig fast i min BDP 71, så det pt. er umuligt at få skuffen ud...

Jeg har åbnet overdelen, drevet ligner en harddisk, altså helt lukket.

Er der nogen der er kloge på hvordan jeg kommer ind i drevet uden at stå med 1000 stumper der skal samles igen?

Øvvvvvvvvvvvv

En dyr fornøjelse at låne dvd på biblioteket

 

 


Ja klister mærker er ikke god på hverken en CD eller en DVD/Blu-ray, der er nogle drev hvor der er en lille tap, der kan blive løsnet og derved at få skuffe ud, ved ikke om Pioneer BD drive har samme mulighed, men hvis klister mærker har sat sig god fast i BD drive, er der vel kun en tur til rep. med den, og hvis biblioteket ikke har en advarsel på deres disk, så burte de betale for denne rep.

Hehe, måske skulle du kontakte Ekstra Blade, og fortælle din historie, kan let se overskrifen "biblioteket CD ødelægge CD afspiller".

Redigeret af Startrek - 15-September-2009 kl. 18:10
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Go4it Go4it skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

Nu er der så en del der har anskaffet sig denne LX71'er, så er der nogen der kan komme med lidt erfaringer om hvordan den levere ren DvD mæssigt?

(Altså iforehold til tidligere Blu-rays, der ikke klare DvD så godt og iforhold til en dedikeret DvD-afspiller)

Synes nu nok at LX71 og 51FD, som jeg selv har, klarer DVD afspilning ganske udmærket. Det skyldes især muligheden for "Direct Source" hvor deinterlacingen klares af panelet.

Når du skriver "panelet" , hvad mener du så?

Jeg beklager den "nørdede" betegnelse for et fjernsyn. Det må tilskrives at jeg selv er blevet nørdet af at læse her inde

Det er helt ok   Jeg tænker på at købe en "DVDO edge" når/hvis jeg savner mere i billedet. Den koster pt 7000 dkr, men må da komme ned i pris  Ikke mindst nu hvor man kan købe en masse billige DVD! Gamle film fra før 1970 bliver nok ikke bedre i BluRay, end en DVD via "edge". Digital tv skulle også nyde godt af "edge"

En "DVDO edge" skulle vist kun koste 5000,- kr. i England, så hvorfor give 7000,- kr. for den her
Til top
Go4it Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2007
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 16:53

Hej alle kloge hoveder

Lige et nødråb - og en advarelse: en dvd har "limet" sig fast i min BDP 71, så det pt. er umuligt at få skuffen ud...

Jeg har åbnet overdelen, drevet ligner en harddisk, altså helt lukket.

Er der nogen der er kloge på hvordan jeg kommer ind i drevet uden at stå med 1000 stumper der skal samles igen?

Øvvvvvvvvvvvv

En dyr fornøjelse at låne dvd på biblioteket

 

 

IMac 21"
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2009 kl. 16:48
Blu-ray er bedre af den simpel grund at der ligger meget mere billedemateriale på skiven. Det kan en edge ikke ændre på. Den kan bedre scaler materialet til 1080P. Derfor vil tv signal og dvd se lidt bedre ud. Men jeg vil stadig anbefale dig og få dit tv kalibreret sammen med køb af en edge dvdo. så kan det nemlig ikke blive meget bedre på et SD signal.
jeg har en jo 500M og jeg er også begyndt og se nogle af mine dvd igen på min oppo 983 og ja det er god kvalitet, men langt fra en blu-ray.
Men Jeg genkøber heller ikke min dvd samling, jeg køber bare nye film på blu-ray.
Men et pioneer er nu bare et dejligt tv og det kan jeg nyde i mange år uden at tænke nu kommer der noget bedre. Måske kommer der et på niveau eller en smule bedre på et tidspunkt. Men jeg har jo stadig et super billede. 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu