recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer BDP-LX71 nu til 3000dkr i sverige
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer BDP-LX71 nu til 3000dkr i sverige

 Besvar Besvar Side  <12345 14>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej bateman, ja det er et fund til prisen.

Kan man undvære BD live så vil jeg påstå, at man finder ikke en meget bedre BD afspiller.

Og så velkommen til recordere.dk 

Måske når den vil afspille filmene.

Det går da meget godt. Satte T2 på, og nåede lige at vaske op og lave kaffe, så var den klar

ALLE andre film tar' ca. 1 minut fra standby

Ja T2 er aldeles håbløs - den var faktisk også grunden til, at jeg fik sat lidt gang i Pioneer.dk omkring problemet

Ja T2, er værst, men der er da andre film som tager en del tid. Godt nok tager det sin tid med bd, i det hele taget. Men det er da lidt for lang tid.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 19:50

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det går da meget godt. Satte T2 på, og nåede lige at vaske op og lave kaffe, så var den klar

Lad bare være, du nåede også at lave mad.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2009 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej bateman, ja det er et fund til prisen.

Kan man undvære BD live så vil jeg påstå, at man finder ikke en meget bedre BD afspiller.

Og så velkommen til recordere.dk 

Måske når den vil afspille filmene.

Det går da meget godt. Satte T2 på, og nåede lige at vaske op og lave kaffe, så var den klar

ALLE andre film tar' ca. 1 minut fra standby


Ja og i gammle dag, kunne man både når at værre i bad og spise aftens mad, og holde ferie, før den var klar


Redigeret af Startrek - 14-Juni-2009 kl. 01:45
Til top
Snedkerkim Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:31

Hvad med load tiden på almindelig dvd'er og cd'er,  er det også med  indbygget kaffepauser eller er det som man er vant til fra de respektives normale afspillere.

 

Jeg står nemlig og skal skifte en del ud i mit udstyr, men vil ikke investere i en bd afspiller hvis jeg skal trækkes med  så lange load tider ved andre medier...

 

På forhånd tak.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Snedkerkim Snedkerkim skrev:

Hvad med load tiden på almindelig dvd'er og cd'er,  er det også med  indbygget kaffepauser eller er det som man er vant til fra de respektives normale afspillere.

 

Jeg står nemlig og skal skifte en del ud i mit udstyr, men vil ikke investere i en bd afspiller hvis jeg skal trækkes med  så lange load tider ved andre medier...

 

På forhånd tak.

Load af DVD og CD er som andre afspillere som jeg har været i nærheden af - uden dog at kunne huske tiderne.

Personligt vil jeg meget hellere have en BD afspiller, der er velkonstrueret, og med fremragende lyd og billede, end en afspiller som er hurtigere til at loade.

Jeg synes (bortset fra loadtime på Terminator 2), at det er lidt fis og kanel om en afspiller er 15 sekunder hurtigere eller langsommere til at loade.

Men okay folk har jo lynende travlt i dag, det undre mig at de overhovedet har tid til at se film og og hører musik 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

  

Men okay folk har jo lynende travlt i dag, det undre mig at de overhovedet har tid til at se film og og hører musik 

HØRT!  

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:54
Nu har jeg jo selv en bd50 og derfor vil jeg ikke købe en igen, som er lige så langsom. Filmen skal jo hurtig i gang og nyde filmen fremfor en reklame pause med et blu-ray logo som siger vent lidt.
vi er jo nok bare forskelige
Til top
Snedkerkim Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:54
Jamen jeg er skam slet ikke uenig i dine meninger Hother, men skulle det tage 10 min at loade en almindelig disney dvd til ungerne - så tror jeg måske undertegnede ville blive lidt upopulær
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:58
Mange gange er lange loadtider "indbygget" i discen. Især Disney er storslemme hvad det angår.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 11:59

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Nu har jeg jo selv en bd50 og derfor vil jeg ikke købe en igen, som er lige så langsom. Filmen skal jo hurtig i gang og nyde filmen fremfor en reklame pause med et blu-ray logo som siger vent lidt.
vi er jo nok bare forskelige

Præcis, og derfor vælger de fleste panasonic eller Sony - og ingen af disse afspillere finder vej til mit set up, af flere forskellige årsager.

Men jeg indrømmer da gerne, at jeg snart får et problem i om med, at selv Pioneer er ved at slippe de idealer, som jeg sætter så højt 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Nu har jeg jo selv en bd50 og derfor vil jeg ikke købe en igen, som er lige så langsom. Filmen skal jo hurtig i gang og nyde filmen fremfor en reklame pause med et blu-ray logo som siger vent lidt.
vi er jo nok bare forskelige

Præcis, og derfor vælger de fleste panasonic eller Sony - og ingen af disse afspillere finder vej til mit set up, af flere forskellige årsager.

Men jeg indrømmer da gerne, at jeg snart får et problem i om med, at selv Pioneer er ved at slippe de idealer, som jeg sætter så højt 



Mit valg er nemlig også mellem en ny pioneer eller oppo 83.
men har jo en 983 som jeg er meget tilfreds med, men vil gerne have en maskine til alt. cd dvd og blu-ray. 
men en Pioneer BDP-LX52 ved jeg ikke om den er hurtigere.
men BD50 blev købt i sin tid pågrund af analog ud til min gamle denon
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 12:14

Se sådan noget i den stil vil jeg gerne have at en AV-enhed ser ud. God plads til den rigtige placering af komponenter, fornem mulighed for afkøling - og skulle uheldet være ude, det er plads til en reparation:



Redigeret af Hother - 14-Juni-2009 kl. 12:25
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu