|
Pioneer BDP-LX71 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
WPreDW ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 10:00 |
Hej alle, vi oplever at lyden hakker når vi afspiller de nyeste Bluray film (Pirates 4 og Thor eksempelvis - bemærk IKKE 3D) på vores Pioneer BDP-LX71. Indtil videre har vi ikke oplevet det på gamle film. Jeg har mistanke til noget inkompatibilitet ift. formatet på én efterhånden "aldrende" BD-afspiller. Bemærk at vi har opdateret firmwaren til seneste version - altså 1.72 i skrivende stund. Det har ikke afhjulpet problemet og jeg vil nok sige, at oplevelsen af denne afspiller daler noget hvis den reelle forventet levetid på den viser sig at være de ca. 3 år vi har haft den. Specielt salgstalen og prisen i sin tid - (8.000). PFT og MVH ;) |
|
Christian
Pioneer PDP-428XD ![]() Pioneer BDP-LX71 ![]() Pioneer LX01 ![]() |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke komme med en film eller 2, så tjekker jeg min LX 71.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
WPreDW ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Perfekt SVP03 - Jeg har som sagt Pirates 4 og Thor liggende i hu'kommeren ift. hakkende lyd. Nå ja og så slog det mig lige "To på flugt" (på engelsk)
|
|
Christian
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Nu har jeg godt nok LX91, men den er jo lige så gammel og har set begge film for nylig og oplevede ingen af de film gav nogle problemer.
|
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Tak for input MF - det kan selvfølgelig også være én defekt maskine :( er nok bare derhenne hvor jeg ikke ret gerne vil betale for rep., da én ny maskine kan mere og sikkert koster mindre end reparationen. Omend MEGET synd at smide den ud
|
|
Christian
|
![]() |
|
eag1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
Hej. Har lige set Pirates 4, dog kun i stereo, digitalt via coax til en benchmark dac. Der var ingen problemer med lyden.
Har tidligere haft en snurrerundt Onkyo tx-nr905, hvor vi har set to på flugt, med fuld effekt. Heller ingen problemer her. Også opdateret til seneste software.
|
|
![]() |
|
eag1 >> du glemmer at skrive hvilken du har afprøvet Pirates 4 på. Jeg ved skiverne virker. Så det er afspilleren jeg har mistænkt
|
|
Christian
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Hej!!
Jeg har set Thor på min BDP-LX71 koblet op mod en SC-LX81, her var der ingen problemer at spore, min afspiler køre med firmware 1.71..
|
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Jeg så Pirates 4 i lørdags fra lx 71 til en 83 reciever uden problemer.
Uden fw opdatering.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Det lyder underligt ! Har du prøvet med spdif ? Der er ikke andet end at prøve sig frem ,Evt køre bd direkte til tv,og så spdif ,til lx01, teste kabler (husk at tage strømmen så du ikke risikerer at brænde hdmi), og er der underlige fald i data (kørsel af bd ,og infoknap)
![]() |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Free-Styler ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2012 Status: Offline Point: 5 |
Hej
Ved godt dette er en ældre tråd, men jeg har tilsvarende problem som trådstarter ![]() Mit setup: Pioneer PDP-5090h Philips BDP-7500BL/12 Pioneer LX01 PS3 ( Gl. fatboy ) Bluray afspilleren er opdateret med sidste nye FW Har også hakkende lyd ved Bitstream på nyere film ( bl.a Super8 og seneste Transformers) Er lidt novice på det tekniske, men har dog forsøgt oplysniger på div. fora, uden held Kunne man frygte at fejlen er i selve LX01 ( her kan man ikke finde en opdateret FW ) Mvh. Kenneth |
|
![]() |
|
Hvad hvis du bruger ps3, så man kan udelukke lx01
|
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |