|
Pioneer BDP-LX91 læser ikke skiven! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft den tykke bundplade skruet af. Den sidder fast med de tre fødder + få skruer, så no problem.
Regner med at lave en billedserie om projektet i min bio-tråd
![]() |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
Det må du MEGET gerne, så kan det være jeg får mod til at prøve igen, det ville være surt at skulle betale en formue for noget man selv kan gøre
![]() |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
MadsChristensen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Hello
Jeg har skiftet til nyt drev i BDP-LX91, men nu er der problemer med alm dvd skiver. Er der nogen der har prøvet at re flashe eller kode drevet med pioneer service cd.. På forhånd tak. |
|
Pioneer krp500a
Pioneer sc-lx90 susano Pioneer lx-bdp91 B&W 802D B&W 802N |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |