|
Pioneer DSC-333 |
Besvar |
Forfatter | |
Journey
Ny bruger Oprettet: 30-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Emne: Pioneer DSC-333 Sendt: 06-Januar-2006 kl. 14:06 |
Hej.. Jeg har kig på dette system, ville høre om det er om skrammel eller om man skal vente også ofre noget mere.. Pioneer DCS-333 http://www.pixmania.com/dk/dk/111113/art/pioneer/home-cinema -system-divx-5.html Fordelen er efter min mening at man kan placere alle højtaler ved fjernsynet og så vinkle dem til og kaste lyden bag ud for og opnå surround.. ( virker det i praksis ) Et andet problem er at mit fjernsyn står i hjørnet af stuen. Og står der for elendigt i forhold til og få surround.. Derfor kigger jeg netop på dette system.. Det er på 6x100 watt og har fm radio (: så det var også meningen at det skulle kunne erstatte mit gamle konfirmantanlæg.. :) Eller skal man finde noget helt andet.. Prisen skulle nemlig helst ikke for meget over de 2500 kr som det her koster.. Så vil jeg hellere vente.. Hilsen Johnny |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |