|
Pioneer DV370 Sølv + Nokia N8 Sølv. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2015 kl. 12:25 |
Hej.
Jeg har disse to skønne produkter som bare ligger og samler støv, så tænkte hvis de kunne glæde andre og få et formål igen, så vil jeg gerne sælge dem. Pioneer DV370 Sølv. der er tale om en KODE FRI DVD afspiller som er købt d. 27/11-2004, den gang kostede den 999kr hos Tape Connection. Den virker stadig som den skal, den har ingen problemer og standen på den er næsten som ny, har endda kassen til den så den kan også sende hvis det skulle være, dog på købers regning. Men jeg har ikke nogen pris idé, så er åben for bud. Nokia N8 Sølv. her er der tale om en nokia smartphone med Symbian styresystem, skulle dog gerne have den nyeste firmware. igen har jeg den originale kasse til produktet. den har 16GB hukommelse, 3.5" skærm, 720p HD video, 12mp kamera. resten af spec. på den kan ses på denne hjemmeside: http://www.gsmarena.com/nokia_n8-3252.php Dog tror jeg at jeg er kommet til at smide den helt gamle lader ud til den, altså den ladetype som de også brugte til deres ældre nokia telefonere, men jeg har et USB kabel som kan bruges, dog skal man selv anskaffe sig en USB adapter til stikkontakten. Men lader fra HTC, Samsung og andre som bruger USB B stik til at lade, kan også bruges til denne mobil. Mener at den kostede på den anden side af 3000kr da jeg købte den, men vil lige se om jeg har kvittering på den, men den er selvfølgelig ude for garantien. Den virker som den skal, skærmen har minimal af ridser, dog er der lidt brugs ridser på resten af mobilen, men som sagt, den virker som den skal. Dog har jeg heller ikke nogen pris idé om denne, så kom med bud.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kvittering på Nokia N8, den er købt d. 04/11-2010, dog kan jeg stadig ikke oplyse om hvad ny prisen var.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |