|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() Sendt: 09-August-2007 kl. 13:21 |
Pioneer er et skod mærke Først køber jeg et pdp427XD efter kort tid opdager jeg at det er fyldt med skygger. Jeg får det byttet til et nyt pdp427XD, men stor var skuffelsen da det også var fyldt med skygger. De fleste kender jo Pioneers holdning til disse skygger, de mener jo at det ikke er en fejl. Jeg er ret sikker på at jeg ville få byttet min bil, hvis det viste sig at den kun kan køre 80kmt! Siden hen købte jeg et Panasonic 42” 700XD, som jeg var glad for, men efter et lille indbrud her i ferien, ville jeg så prøve lykken med Pioneer igen. Denne gang ville jeg have et pdp 507XD, som viste sig at være meget svært at skaffe. Efter at jeg havde ringet lidt rundt fandt jeg det hos Audio Sound, de lovede 1 uges levering. Efter en uges vente tid kunne de ikke skaffe det alligevel. Efter endnu en omgang ringen rundt, fandt jeg det hos Midt DATA, som ventede at få en allerede bestilt levering i løbet af 14 dage. Nu er de 14 dage gået og jeg har haft ringet til Midt DATA som desværre havde fået en mail her til morgen, om at de ikke kunne få leveret noget som helst. Pioneer er simpelthen noget lort. De skider højt og flot på deres kunder. Oplevelsen med skyggerne bevidner også om at deres skod produkt ikke er pengene værd. I fremtiden vil jeg til hver en tid fraråde andre købe Pioneers lort. Pioneer er et skod mærke
Redigeret af -C5- - 12-August-2007 kl. 13:06 |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() |
Jeg kender præcis følelsen af et produkt, som lovede mere end, det kunne, så jeg synes sgu, det er synd for dig! Men det er alligevel et sjovt indlæg, så LOL! :-) Redigeret af hunt - 09-August-2007 kl. 13:31 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
![]() |
C5 vil det sige du ikke vil købe mit glimrende Pioneer, du kan få det billigt !!
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hej -C5- Jeg kan godt forstå du er frusteret omkring skyggerne og dertil vil jeg da også støtte at der har man ikke hos butikken & Pioneer løst kundens problem på tilfredsstillende vis, med udgangspunkt i kunden. Men at en butik lover at de kan sælge en skærm, som de så tilsyneladende ikke kan sælge alligevel er vel egentligt ikke Pioneers skyld, de fleste af de netbutikker som sælger Pioneer henter dem formentligt i Tyskland via parallelimportør og det er vel egentligt dem der skal skydes på?. Kan godt forstå at du er skuffet, men prøv evt at ringe til flegaard der købte jeg selv min skærm i sin tid, jeg syntes selv jeg fik en god service både i tilbuds og købsfasen, men også efterfølgende med spørgsmål der viste de sig at være meget hjælpsomme. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
-C5- er en brokrøv!
Slap dog af, mand. Som andre skriver er det sgu da ikke Pioneers skyld, at du for at spare et par kroner forsøger at købe hos andenrangsforhandlere, der lover guld og grønne skove.
I fremtiden vil jeg fraråde alle at svare på dine indlæg.
-C5- er en brokrøv!
(Det' GAS! Du ka' ta' det!) |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det håber jeg sørme ikke er rigtigt -C5- har jo netop bestilt et 428XD
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Men Hother, skulle du ikke have et 508?? Men det -C5- havde bestilt var også et 507, og måske derfor noget sværere at få fat i, da det jo ikke bliver produceret mere (tror jeg - men jeg ved selvfølgelig ikke om de fortsætter med at producere en gammel serie, når den nye er lanceret). |
|
![]() |
|
DonWs ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Glæder os til at høre din dom Hother....! |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hæ hæ DonWs - den kommer så hurtigt som muligt, og sammenlignet med Pana TH 42PV71F
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12499 |
![]() |
Den her tråd er jo vanvittigt useriøs. Hvordan i himlens navn kan det være Pioneers problem at nogle forhandlere lover noget de ikke kan holde? Det er da klart at Pioneer ikke kan levere 507-modeller længere, når de har haft travlt med at sende 8. generation på markedet!
|
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Ja det kan jeg vel |
|
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
![]() |
Forhandlerne får jo i sidste ende apperaterne fra Pioneer, som jo altså så har lovet en levering de ikke kunne holde. Derfor bliver det til Pioneers problem, for mit vedkommende. Jeg har i hvertfald fået nok af Pioneer. Det skulle ikke undre mig om det er en bevist strategi fra Pioners side. At love leverancer af de gamle modeller til forhandlerne, velvidende at de ikke kan leverer. De to forhandlere jeg havde bestilt hos var jo ikke et sekund i tvivl om at de kunne leverer da jeg bestilte, jeg ringede nemlig i forvejen for at være sikker. Når folk har ventet, som små børn i 1-2 uger, på deres nye legetøj, kan de forholdsvis nemt overtales til at købe én af de nye, og MEGET bedre, modeller, i stedet for.
Om en uge kommer mit nye 50" PX700. Redigeret af -C5- - 09-August-2007 kl. 14:46 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |