recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer forstærker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 09:44
Det er en BD-E8500N
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

Så ville der vel komme lyd ud af forstærkeren ? Og man ville kunne se på forst. Om der var var signal

Nu skrev du jo også at du ikke kunne SE noget

Men ja, så er det nok indgangene.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 11:41

Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

Det er en BD-E8500N

Hvis ikke Netflix allerede er inatalleret, så er den i Apps, og kan installeres derfra.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ja, der er Netflix og en del andre Online filmudbydere. Det er der også på TVet, samt HBO, som ikke er på E8900.

Jeg har lige fået en E 8300 Den blev opdateret til Hbo ved instalationen .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 16:37
Der er så ingen Apps fra Netflix. Jeg har imidlertid opdateret den til at tro at den står i USA og alt virker både med Netflix og VUDU og hvad de nu ellers hedder

mange tak for jeres gode råd.

Ps. Min forstærker bliver afhentet til Rep. så må man jo bare undvære sourrounden så længe. Øv
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 21:28
Nyt problem. Efter at have fået Netflix på min BD og jeg vil se kan den ikke få forbindelse. den skriver at der ingen net er. Under menuen internet indstillinger skriver den at alt er fint? Hvad sker der lige?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu