|
Pioneer forstærker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en BD-E8500N
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8686 |
Nu skrev du jo også at du ikke kunne SE noget ![]() Men ja, så er det nok indgangene. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40554 |
Hvis ikke Netflix allerede er inatalleret, så er den i Apps, og kan installeres derfra.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Jeg har lige fået en E 8300 Den blev opdateret til Hbo ved instalationen . |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Der er så ingen Apps fra Netflix. Jeg har imidlertid opdateret den til at tro at den står i USA og alt virker både med Netflix og VUDU og hvad de nu ellers hedder
mange tak for jeres gode råd. Ps. Min forstærker bliver afhentet til Rep. så må man jo bare undvære sourrounden så længe. Øv |
|
![]() |
|
Nyt problem. Efter at have fået Netflix på min BD og jeg vil se kan den ikke få forbindelse. den skriver at der ingen net er. Under menuen internet indstillinger skriver den at alt er fint? Hvad sker der lige?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |