|
Pioneer forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kira ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2022 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2022 kl. 16:00 |
Min kæreste overvejer at sælge sin Pioneer VSX-922 reciever, men vi aner ikke hvad sådan en er værd. Vi har aldrig oplevet nogle problemer med den, så den virker som den skal, men den er selvfølgelig ikke ny længere.
Er der nogen der har forstand på sådan en og kan fortælle os hvad den er værd?
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omkring 1000-1500 kr er den værd.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Jeg købte en VSX-924 for 700 kr. for nogle år siden. Men det kan jo godt være, at jeg bare gjorde et godt køb.
|
|
![]() |
|
Kira ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2022 Status: Offline Point: 5 |
Ja det kan være. Jeg har ingen forstand på forstærkere
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Det var alligevel mere end jeg regnede med. Tak for dit svar
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 5072 |
Der findes en citér knap, det er svært at se hvem du svarer.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Tak. Det vidste jeg ikke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |