recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer / Højtaler valg.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer / Højtaler valg.

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 15:23
Næ men jeg har ejet rigtig mange og hørt endnu flere.men kom dog med et bud på en bedre mulighed i det pris leje, frem for kun at bidrage med tåbelige kommentarer
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 20:17
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:11
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:19
Ja, det er en pæn tone moderator lægger op til herinde. Sleepy 
       carsten
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:23
Smile
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Ja, det er en pæn tone moderator lægger op til herinde. Sleepy 
       carsten
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

lidt brugt muligheder.






Tak for det.
Mvh

Den jamo ser heftig ud pyh Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Næ men jeg har ejet rigtig mange og hørt endnu flere.men kom dog med et bud på en bedre mulighed i det pris leje, frem for kun at bidrage med tåbelige kommentarer
 
Jeg mener nu ikke at min kommentar er mere tåbelig, end en så bastant udmedelse som: "du finder ikke bedre til prisen".!
Ingen begrundelse eller noget som helst. Jeg vil kunne acceptere at XTZ'en er god, hvis der kom eksempler på, hvor den er bedre end andre (og hvilke andre) m.v. Men "findes ikke bedre til prisen" er i min verden ikke særlig seriøst. Det lyder for meget af: "Jeg har købt én, og ingen får mig til at indrømme at jeg ikke har købt noget godt".
 
M.v.h.
 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Ja, det er en pæn tone moderator lægger op til herinde.


Tjah, som moderator har man vel også lov til at blande sig i debatten?

Jeg må nok erkende at min tro på "helljohn"s udtalelser er røget en del ned af skalaen efter han udtalelser i denne tråd.

Først er der ingen sub udgang på Pioneer'en - det var der så.
Så er den alt for let (vejer kun 4,2 kg) og alt for svag, hvorefter der anbefales en Marantz SR 1402 som er endnu svagere - igen trækkes der i land og skrives at der skal en større forstærker til.

Det er nogle ret bastante meldinger der kommer, som der efterfølgende trækkes i land på.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 23:01
Nu har jeg nu ikke købt en sådan,har haft en større Xtz og den holdt vand mod langt dyrere subs som jeg har ejet .Men har hørt den lille mange gange og står ved at til 1500 kr er der ikke noget alternativ der bare kommer tæt på,men har du noget nyt som du mener kan være med til 1500 kr så vil jeg da gerne høre om det.Jeg har ikke Xtz idag men en Sunfire Hrs 10 Wink så jeg har ikke købt en og hvis jeg havde og den ikke var god ville jeg ikke ha et problem med at indrømme at den var dårlig og ville heller ikke anbefale en dårlig sub,se det ville være useriøst i min verden.
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Ja, det er en pæn tone moderator lægger op til herinde.


Tjah, som moderator har man vel også lov til at blande sig i debatten?

Jeg må nok erkende at min tro på "helljohn"s udtalelser er røget en del ned af skalaen efter han udtalelser i denne tråd.

Først er der ingen sub udgang på Pioneer'en - det var der så.
Så er den alt for let (vejer kun 4,2 kg) og alt for svag, hvorefter der anbefales en Marantz SR 1402 som er endnu svagere - igen trækkes der i land og skrives at der skal en større forstærker til.

Det er nogle ret bastante meldinger der kommer, som der efterfølgende trækkes i land på.


Klaus

Læste forkert i specks det kan jo ske,mener dog stadig at den pio er for svag til et full range setup uden sub i en stue på 35m2 så min anbefaling var og er en full size reciever eller et 5.1 sat system som nr 2.
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

så min anbefaling var og er en full size reciever eller et 5.1 sat system som nr 2.


Ikke desto mindre anbefalede du også Marantz SR 1402 på lige fod med Cambridge Azur.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 13:37
Et 5.1 satsystem er pr automatik ikke nemmere at trække.

Jamo classic 8 er en forholdsvis nem ht.

Smæk en aktiv sub på og det behøver ikke være en xtz til 4k eller mere, med mindre du har lige så gyldne øre som "eksperterne" herinde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu