|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Tape Connection reklamerer med en, der er ret billig, men det er så en
demo-model http://www.tapeconnection.dk/ |
||
![]() |
||
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
|
Selvom både LX og KRP-modellerne har udgang til højttalere, så passer underhøjttaleren kun til LX, da den skrues plant med bagsiden af TV'et - og da KRP er fladere end LX, så kommer det til at se ret fjollet ud. Dvs. det er kun de originale sidehøjttalere, der kan bruges på KRP, og så almindelige højttalere, der kan trækkes af forstærkeren.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Forstærkeren, ja den der er indbygget i tv'et. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men det smarte ved ugange til højtaler er at man ikke behøver de orginale. benytter selv nogle ældre sathøjtaler, som er rimelig flade.
fungere fint til almindelig tv. men til film bruger jeg så forstærkeren(eksten) Redigeret af xcardman - 29-Oktober-2009 kl. 14:02 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
præcis, og jeg benytter 2 Denon højtalere, og det fungere perfekt |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Dog ved film benyttes forstærkeren(eksten) og overnævnte K7 som fronthøjttaler. Ville også have købe originale højttalere da jeg købte tv, men tumperne hos Pio glemte at lave nogle der passede til min model. Redigeret af lahan - 29-Oktober-2009 kl. 14:23 |
||
![]() |
||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Jeg er glad for mit LX med original underhøjttaler. Nu er den svenske krone godt nok høj for tiden, men mon ikke du kan få et godt tilbud fra Hasse hos Fyndborsen.se? De har tilsyneladende 6090H på lager til 40k SEK. Tidligere slog de godt 10% af, hvis man bad om en skarp pris.
|
||
Kuro
|
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Til min 500M købte jeg de originale S04 højttalere. Det ser pænt ud og de
lyder udmærket ved f.eks. nyhedsudsendelser, men til filmbrug går lyden selvfølgelig over surroundreceiveren. |
||
![]() |
||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
|
Hvordan er det så sluttet sammen, Lahan, så du kan bruge samme højtalere til både front og tv? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Som det nævnes, kan du hos Tapeconnection redde dig deres sidste 6090H, til 23.000,- http://www.tapeconnection.dk/demo.aspx?product_number=100576 0065 Oven i hatten ér den allerede ISF-kalibreret af Otto (AV-Precision). Og jeg véd at den kun har kørt ganske få timer... M.v.h. |
||
![]() |
||
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Henrik: Takker men det er en demo af den forkerte model, tror jeg holder mig til KRP modellen.
Plus, er ideen bag ISF kalibrering ik, at man gør det specifikt hjemme hos en selv med ens eget udstyr osv. Hvis den er kalibreret til deres udstyr og som demomodel kunne jeg lige så godt bruge pure mode? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Generelt - og teoretisk kalibreres i hjemmet, og typisk også i forhold til anvendt udstyr. Det betyder dog ikke at et tv efter en kalibrering ikke kan benyttes andre steder. Man vil stadig have et fabelagtigt godt billede |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |