|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Nu mente jeg mere generelt, både mht. service, kompetencer, priser osv. Der er så meget forskel på Elmutanten og Mediamarkt i specielt disse 3 kategorier. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Har de 4280xa dernede? Min forhandler kunne ikke levere alligevel, så jeg skal derned??? |
|
![]() |
|
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Ja de har, jeg skulle have haft den model! Mener jeg skulle give 2299 Euro. Send en mail for at vaere sikker - www.mediamarkt.de |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Bendix, ja da de mailede mig dengang havde de 4280xa på lager. Men prøv lige at ringe eller maile derned for at forhøre dig om prisen. Men mon ikke prisen er under de 2500 euro :)
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg fik prisen på 2070 euro... Perfekt, jeg tager dog mailen med.
De har været flinke og reservere den til mig, henter den i morgen.. JUBIII |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Var det 428XA modellen du fik tilbudt for 2070 euro (15700 kr)??? det er sgu billigt så. Skriv endelig når du har købt det for at bekræfte prisen. på forhånd tak |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det var 4280xa modellen, skal nok skrive for at bekræfte. |
|
![]() |
|
![]() |
Tillykke Bendix - god pris :)
I tyskland har de kun 428XD og 4280XA, voodoo. |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Har lige forespurgt på en 508XD
3499€, men der står også i mailen: Sollten wir Ihnen in unserer Email Angebote zu Produkten mit Preisen offeriert haben, so sind diese freibleibend. Så måske det er noget der er kommet på emailen efter at petrucci fik det til den pris han fik i mailen. Prisen i mails er ihvertfald ikke bindende.Hvad gør I egentlig med garantien, er der 2 år, og får I udfyldt det specielle garantikort inden I kører hjem igen? Så skulle det første år jo vist være dækket at Pioneer DK. Redigeret af sslarsen - 21-August-2007 kl. 12:28 |
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Haha, ja det kan da nemt være det er derfor, sslarsen ;)
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål da jeg først afventer på mandag. Men Bendix kan sikkert lidt senere iaften....han henter vist sit idag :) |
|
![]() |
|
krabbe74 ![]() -- ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Kan denne pris på fullhd være rigtig eller er det en fejl mht de forskelige modeller.
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=552267 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Det er så også en udemærket pris må man sige Jeg har så også lige spurgt om hvad de regnede med at lx508xd modellen ville koste - afventer svar |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |