recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer KRP-500 og MP4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer KRP-500 og MP4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Norddjurs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer KRP-500 og MP4
    Sendt: 08-September-2010 kl. 07:59
Det er efterhånden muligt at få NAS-servere med en god lagerkapacitet og til rimelige priser, så nu skulle der forsøges med at putte mine film derover.
Da det er nyt for mig, blev første forsøg gjort med en USB-harddisk og programmet Handbrake.
Med henvisning til TV´ets instruktionsbog blev MP4 containeren valgt med codec h.264 for video og ACC for audio, men ak - fjernsynet oplyste mig om, at filen ikke kunne afspilles.
Hvorfor ikke når instruktionsbogen oplyser, at fjernsynet understøtter valgte formater????
Jeg foretog ingen ændringer i fanebladene for video og audio i Handbrake og harddisken blev koblet direkte til media receiveren.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 08:56
hmm.. skærmen er hysterisk med de korrekte fil endelser.. prøv enten .mpeg eller .mpg og se om det kan gøre en forskel for dig.. det er længe siden jeg har brugt medieafspilleren på min skærm.. så skal lige se iaften om jeg kan få den til at afspille h264filer på en eller anden måde
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu