|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Skal der ikke også betales lokal moms i USA.
Generelt tror jeg det er en dårlig ide at bestille derovre fra. Der vil absolut ikke være nogen form for garanti i EU. Jeg mener det er alt for lidt at spare i forhold til hvad det er for et produkt samt risikoen. |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Du skal kun betale lokal (delstatens) sales tax, hvis du bor i samme stat. Hvis man bruger ekstern tuner og konverterer strømmen burde der ikke være de store problemer med at bruge det i DK. Jeg ville nok heller ikke gøre det, da transporten må blive meget dyr og vel altid er risikabel med produkter som plasmaskærme, en risiko, der vel udelukkende hænger på en selv. Endelig er garantien nok lidt svær at udnytte. Jeg tror der er flere forskelle mellem europæiske og amerikanske modeller, men ikke nødvendigvis nogle, der er af afgørende betydning for at bruge dem her. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
En rep kan hurtig løbe op i pris.
|
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Nu står der at fragten er 125 US til Danmark, så det er ikke så galt.
Hvis man har viasat, så behøver man vel ikke en ekstern tuner? Hvad koster sådan en størm konverter? |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Man skal bare kende en person der lige skal flytte hjem fra USA og have en container møbler med. Her slipper man for at betale told, hvis man kan låne et hjørne.
Men hvor man finder sådan en person ved jeg ikke - facebook? ![]() Redigeret af Cyberguyen - 06-Oktober-2009 kl. 15:03 |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Hvad med denne side? |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Dem ville jeg ikke handle igennem... Jeg har hørt om mange der har haft uheldige oplevelser med dem, hvilket deres karakter på trustpilot også afspejler: Se her Som en af brugerne på trustpilot der har negativ erfaring med americanshopper anbefaler, så er der shopusa.com som er et alternativ til americanshopper... Hos shopusa.com får man en fiktiv adresse som varerne bestilles til... Og i DK leveres varerne med Post DK, så det kan ikke være nemmere... Og hvis deres calculator i toppen af siden holder, ja så koster et KRP-500M tv til 1500$ inkl. fragt, told og moms kun 10.688,57,- Men det burde man nok lige kontakte shopusa.com og få bekræftet, for jeg synes det lyder af MEGET lidt... |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Hvis nogen overvejer et køb: Husk ordenlig forsikring af transport, og evt. fejl, så som pixelfejl. Jep, en rep. kan hurtigt løbe op. Jeg køber nok ikke selv denne skærm, selv om jeg bestemt havde købt den,. hvis den kunne købes i DK, men xcardman løb desværre med den sidste...
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Mon ikke en JVC HD350 projektor med en DVDO Edge og en Samsung HD-boks ville være lidt federe til VM i fodbold?
|
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Sådan et tv fra USA, hvilken omformer vil i mene kunne trække det?
http://www.wr.dk/shop/tilbehoer/netdele_adaptere/110v_230v_a c_omstillere_73_da/ |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
388W i følge denne: http://www.pioneer.eu/eur/products/62/63/413/KRP-500A/specs. html Jeg ville dog nok vælge 500W bare for at være sikker. |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Du behøver slet ikke nogen omformer... Pioneer KRP-500M kører 110V-240V... Det eneste du skal bruge er en dansk apparatledning...
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |