|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
||
Faldt også lige over denne tråd på Flatpanels.dk http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=9964 Der står også PDP+ garantien gælder i hele norden (på baggrund af mail fra Pioneer). |
|||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Vil folk herinde ikke mene, at billedkvaliteten på en KRP-500 og KRP-600 er præcis den samme? Jeg har dog aldrig set en KRP i 60 tommer før, så kan ikke udtale mig omkring dette. Vil bare lige høre nogle erfaringer? Eller nogen som har set begge? Det kunne jo godt være, at KRP-500 var en smule skarpere eller noget, da den er 10 tommer mindre end KRP-600? Lige pt. sidder jeg 2.5 meter væk fra mit TV. |
|||
![]() |
|||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Er vi enige om at hvis butikken i sverige siger at der IKKE er PDP+ garanti når de leverer den til Danmark, så skal jeg se bort fra dem, selvom de har den billigste pris lige nu.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
det havde jeg ikke gjort, for hvad så den dag den måske skal til rep. Så er der nok ikke meget hjælp og hente Redigeret af xcardman - 25-Maj-2009 kl. 12:28 |
|||
![]() |
|||
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
||
Jeg tror jeg ville skrive til Pioneer DK for at være sikker - det er vel ikke butikken i Sverige, som tilbyder PDP+ garantien - det er Pioneer Nordic. Vær i øvrigt opmærksom på, at den 500A de har i Stockholm til 29.500 SEK er en demomodel, som står i deres udstilling |
|||
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
det kommer jo an på dit signal. selve skærmen tror jeg ikke der er forskel. men klart hvis man har et dårligt signal og 10 tommer mere kan jo godt have betydning. skal selv sidde cirka 2,5 til 3 meter fra en 50 tommer Redigeret af xcardman - 25-Maj-2009 kl. 12:30 |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Jeg tænker mere på Blu-ray og PS3 gaming. Selvfølgelig har et dårlig signal stor betydning når skærmen er større. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det tror jeg ikke. så skal du vist sidde med snuden helt op i skærmen. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så kom der svar fra Pioneer.dk: Fra: customer_support@pioneer-eur.com [mailto:customer_support@pioneer-eur.com] Hej Jacob. PDP-plus garanti ved køb af plasma tv f.eks fra sverige er det samme som i dk. Mvh.Pioneer-Support. |
|||
Pioneer KRP-500A
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
6090H til en beskeden merpris. |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Billedkvaliteten er -2%, mens den samlede oplevelse er +20%, så skift hvis du har muligheden. OK, joke ... jeg er ikke i tvivl om at teknologien holder for 60". Havde spørgsmålet gået på et spring fra 50" til 100", kunne man mere have været i tvivl. |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Syntes nok jeg kunne huske det stod i testen fra AVForums.com: "No other manufacturer can come close to the KRP-500A for its dynamic range, colour accuracy and breathtaking image. And when you go up in size to the 60” it just gets even better with that larger yet just as accurate image." Så køb du roligt sådan en fætter |
|||
Pioneer KRP-500A
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |