|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Yeah! Det er rigtig nok at AVForums skriver det, men det ville jo også være fedt, hvis der kom nogle flere private erfaringer. Men ja, der skulle ikke være forskel udover størrelsen selvfølgelig. |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Hvor langt væk sidder du egentlig fra din 6090? Redigeret af Tech2009 - 25-Maj-2009 kl. 18:02 |
|||
![]() |
|||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
||
Det eneste der bliver bedre ved 60" er blu-ray oplevelsen, præstationsmæssigt er de ens, ellers må du spørge Otto han har garanteret kalibreret begge. |
|||
![]() |
|||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
||
Personligt ville jeg syntes at 60" ville være for meget ved 2.5 m. afstand, jeg sidder lige over 3m fra mit 5090 og det syntes jeg er helt fint, skal ikke tættere på. Men sådan er vi jo så forskellige. Men alligevel hvis jeg havde muligheden for at vælge mellem 50" og 60", ville det nok være svært |
|||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|||
![]() |
|||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Jeg fik endelig bestilt KRP-500 og det blev så A modellen. Jeg bestilte den hos JustBuyIt.dk som får 2 hjem i løbet af juli. Som jeg skrev i åbningen af denne tråd, så har jeg et budget på ca. 30.000 kr. (+/-) Nu har jeg så brugt 25.000 kr. på fjernsynet alene, så der er ikke meget tilbage til de andre ting :) http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_m- 1_hoejttaler_soelv.htm (bare i sort) Eller har I andre gode bud. Som sagt, der er ikke så meget tilbage at gøre godt med. Jeg skal jo også have sub og så et vægbeslag der passer til dette tv. Måske kan I også anbefale et der dur til rimelig pris. Redigeret af pacman1859 - 25-Maj-2009 kl. 20:41 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Tja. jeg har lige i dag et par B&W M1 til salg for 1600 kr. De er i perfekt stand, bortset fra en meget lille ridse på den ene højtaler (og jeg aner ikke hvor den kommer fra). De er lige godt et år gamle. Havde tidligere et 5.i system bestående af B&W M1 (Velodyne sub) Så her får du næsten 2 B&W højtalere for en højtalers pris. Lige meget hvad vil jeg til enhver tid langt foretrække et B&W setup i forhold til det Argon sæt du linker til - ingen sammenligning overhovedet Hvis det er noget for dig så send mig en PM. Får jeg dem ikke solgt, så er det helt fint, for så benytter jeg dem bare til lyd til mit 500M Redigeret af Hother - 25-Maj-2009 kl. 20:53 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Hvad farve er dine B&W M1? Har du et billede af dem jeg kan se? Hvilken sub bør jeg gå efter? |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Sub afgøres helt af hvad du vil betale. Giv mig en pris og jeg vil komme tilbage med et forslag Ja da lige her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?FID=15&TID =60778&PN=1&TPN=1 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg kan se at du har annuleret dit salg. Jeg går nok efter B&W M1, og som du kan se så koster de 1499 pr. stk. Så har jeg vel ca. 2000 til en sub. Men jeg vægter et godt køb meget, så hvis der er noget til over 2000, så skal det være et godt køb :) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du skal nok genoverveje din vægtning med 2000 kr til en sub. Men kig evt på denne: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/bw_ as1_subwoofer_sort.htm |
|||
|
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Jeg har ikke målt afstanden efter TVet kom op på væggen, men under 4 m. Nogen gange når PS3 gløder, rykker spillerne tættere på. Det sker også ved film. |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Uenig. Selv om jeg ikke har den store erfaring med 50", så giver DVD en flot oplevelse på 60". Hvis man vil have bio stemning, så betyder størrelsen noget. Og så lad os tales ved efter grudge kampen 6/6. Yousee har lovet at den kommer i HD. Det bliver super. |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |