|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() |
||
Lige angående KRP500A vs KRP500M. Kan se det er meget svært at få fat på 500M. Men hvis man nu ingen steder har at gøre af boksen der følger med 500A, kan man da bare undlade og bruge den og lade skærmen fungere som monitor? |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hvis du fjerner boksen er det storset en 500M, bortset fra en lidt højere udgangseffekt i stereo og i den dur |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
sidder der seperat hdmi bag på et 500A, det kan jeg ikke se i dens manuel. Redigeret af xcardman - 26-Maj-2009 kl. 16:34 |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Ja. Medie recieveren bliver tilsluttet via HDMI vist nok
![]() |
|||
![]() |
|||
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
||
På KRP600A er der ingen indgange udover system-kablet fra media-receiveren (ikke et HDMI-kabel). Jeg antager at det samme gør sig gældende for KRP500A |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Nå, der kan man bare se
![]() |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
netop kun system kabel også på 500A, kiggede nemlig i dens manuel på et tidspunkt. |
|||
![]() |
|||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
||
Med Blu-ray er en 60 tommer bedre, for man vil kunne se flere detaljer hvilket er ekstrem lækkert. Men med normalt TV og DVD så vil man kunne se flere fejl, hvis man sidder tæt på, men det kan selvfølgelig forbedres væsentlig med en separat god scaler. Så alt i alt, så er en 60 tommer selvfølgelig bedst, hvis man har pengene til det. Den koster jo bare 10k mere end 50 tommeren. Redigeret af Tech2009 - 26-Maj-2009 kl. 20:01 |
|||
![]() |
|||
pacman1859 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Nu varer det ikke så længe før jeg får min KRP-500A. Jeg skal ha' den oppe og hænge på væggen, og vil høre hvad folk anbefaler af. Jeg vil gerne have det til at hænge så tæt på væggen som muligt og vægbeslaget skal helst være sort.
Jeg ved at Pioneers egen er temmelig dyrt. Er følgende beslag fra Vogels godt nok eller findes der noget der er bedre eller lige så godt til billigere penge: http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaegbeslag_37_63/vogels_e fw_6305_vaegbeslag_31_65_2175_da.html eller det her: http://www.avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/vaegbeslag-plasmal cd/dmp-vaegbeslag-plasmalcd-32-60-(80kg).asp Redigeret af pacman1859 - 17-Juli-2009 kl. 10:16 |
|||
![]() |
|||
natmaskinen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Originalbeslaget fra Pioneer opfylder begge dine krav: "så tæt på væggen som muligt og vægbeslaget skal helst være sort". Da jeg selv købte, kunne jeg ikke finde noget ophæng, som gav tættere-til-væg mål. Jeg fik originalbeslaget for kr. 1.000 (altså godt 30% rabat) ved køb sammen med KRP-500AW - stadig dyrere end så mange andre, men det virker! |
|||
![]() |
|||
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
||
Jer med et pionner 500A kan i hore blaeseren i jeres media boks? Synes nemlig min til tider larmer lidt. Den star for sig selv i tvbordet med ca 10cm luft over sig, og ca. 3 cm i siderne, saa jeg ville ikke mene den staar for "klemt" |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Nej, jeg kan ikke høre noget fra min medie boks
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |