|
Pioneer KRP-500A - problem |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bor i Lunderskov, men kommer faktisk af og til over på de kanter
|
|
speedbird
Bruger Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg var forbi "smeden". Det er varmekolbe der skal bruges. Sådan en har jeg ikke men hvis vi kommer med bundkortet og den nye chip, skifter han dem for 50-100 kr. pr bundkort :-). Så kan det vist ikke betale sig at investere selv i udstyret.
Den nye chip koster omkring 4 euro + forsendelse. Hvis dette projekt kan redde min Pioneer skærm er det næsten for godt til at være sandt :-)
|
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, hvis du vil opdatere tråden når du fået boksen "reppet" om det var en success eller ej, så ville det være super nice :)
|
|
speedbird
Funktioner
Tak(0)
|
Yes - I'll do :-)
|
|
wads
Super bruger Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal der bare lige findes ud af, at tage bundkortet ud. Det er vist også en opgave i sig selv :)
|
|
speedbird
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det er ikke helt nemt. Som jeg skrev tidligere, har jeg hørt et eller andet sted, at det kræver et eller andet special værktøj til at resætte boksen efter den har været åbnet.
Jeg tager en snak med Pioneer service center i Tyskland. De er meget hjælpsomme dernede. Måske kan vi sætte os sammen og hjælpes ad. Jeg bygger selv mine PC'er så jeg ved godt hvilken vej skruetrækkeren skal vende Mvh Carsten
|
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa, noget nyt? Jeg har nu selv problemer med mit tv men det blinker både rødt og blåt.
|
|
speedbird
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Desværre ikke nyt herfra. Jeg har hen over sommeren ikke haft tid til at åbne boksen etc. Regner med at bestille chippen i løbet af de næste 14 dage. Hvis den både blinker rødt og blåt er det sandsynligvis mere end 1 fejl? Mvh Carsten |
|
wads
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten
Prøv lige og vent lidt. Har lige gang i en i Tarm, tror jeg ved mere om en 14 dages tid. Speedbird, hvis den blinker rød og blå, så check lige, at dine stik på Displayport kablet er ok. Det sker ofte, at det er den det er galt med kan jeg forstå Mvh Wads
|
|
speedbird
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Ok - jeg afventer mere info. Det lyder spændende. Det var en anden bruger som havde røde og blå blink Lyde meget plausibel med at de røde blink indikerer fejl på kablet VH Carsten |
|
runekc
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, har lige købt et krp-600A hvor boksen blinker blå 8 gange, har fået en lokal radiomekaniker til at skifte 3 IC kredse som måske er problemet, ihvertfald har jeg læst på flere forums at de 3 komponenter kunne være problemet, andre skriver dog også at det ikke hjalp at få dem skiftet. Det koster 525,- af få dem skiftet. Jeg skriver igen når jeg ved mere :)
Redigeret af runekc - 29-November-2016 kl. 17:15 |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis I ikke får løst problemerne med jeres bokse, så aftager/køber jeg gerne en af jeres krp600a eller krp600aw skærme.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |