Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 22:05 |
nickyyyy skrev:
850 er europæisk model. 855 er nordisk model.
Fordel ved nordisk er Samsungs service, hvor teknikker kommer ud på din adresse og fixer dit tv hvis der er noget galt. Ulempen er at den ikke kan sortere i kanaler, hvis det er digitalt.
Fordel ved europæisk er at den er meget billigere :)
|
855 kan efter ny firmware også sortere i kanal placering.
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
kragster
Bruger
Oprettet: 27-Oktober-2008
Point: 57
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 22:07 |
Takker. Det kan jeg nok leve uden
|
 |
the_rieper
Guld medlem
Oprettet: 01-September-2006
Point: 545
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 22:14 |
Pana kommer helt sikkert med nogle MEGET konkurrencedygtige skærme næste år! vi snakker 50", nær reference level (kuro) på sort niveau og farver, tynd profil ala samsung og til en msrp på 15k, det er mit bud. helt klart værd at vente på efter min mening. Og så har jeg ikke engang nævnt 3D kompatible, selvom der ikke er særlig meget content endnu er det altid rart at tv'et er forberedt til det.
|
 |
nickyyyy
Super bruger
Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Point: 354
|
Sendt: 22-December-2009 kl. 23:06 |
the_rieper skrev:
Pana kommer helt sikkert med nogle MEGET konkurrencedygtige skærme næste år! vi snakker 50", nær reference level (kuro) på sort niveau og farver, tynd profil ala samsung og til en msrp på 15k, det er mit bud. helt klart værd at vente på efter min mening. Og så har jeg ikke engang nævnt 3D kompatible, selvom der ikke er særlig meget content endnu er det altid rart at tv'et er forberedt til det.
|
Og så håber jeg for guds skyld, at de har fyret deres gamle designere og hyret nogen der kan finde ud af at lave design for the masses :)
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 00:18 |
the_rieper skrev:
|
Har du en kilde, eller kan du se ind i fremtiden? Ingen tvivl om de nye Pana er spænnende, men jeg tror mest påat det nye kommer til at være med hensyn til understøttelse af 3D, bedre interne tunere og forhøjet kontrast samt 600HZ subfield som standard.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 09:13 |
Anima skrev:
the_rieper skrev:
Pana kommer helt sikkert med nogle MEGET konkurrencedygtige skærme næste år! vi snakker 50", nær reference level (kuro) på sort niveau og farver, tynd profil ala samsung og til en msrp på 15k, det er mit bud. helt klart værd at vente på efter min mening. Og så har jeg ikke engang nævnt 3D kompatible, selvom der ikke er særlig meget content endnu er det altid rart at tv'et er forberedt til det. |
Har du en kilde, eller kan du se ind i fremtiden?
Ingen tvivl om de nye Pana er spænnende, men jeg tror mest påat det nye kommer til at være med hensyn til understøttelse af 3D, bedre interne tunere og forhøjet kontrast samt 600HZ subfield som standard.
|
Jeg kan ikke se ind i fremtiden desværre. men jeg plejer og kunne forude se tingene meget godt  Hvis der kommer kuro teknologi i panasonic skærme næste år, så bliver det i deres topmodel. afløser for deres z1 model. de har jo deres egen neopanel og det bliver brugt i bund og mellemklasse. men ja de får bedre sort, det har de jo fået hvert år. Er mere spændt på hvordan de så udnytter det, et godt panel behøver ikke at give et reference billede. der er meget andet som spiller ind. Men det bliver helt sikkert et spændende år. 600HZ subfield som standard, så er det ikke et pioneer panel. Den er nemlig endnu højere. bare ikke deres sats på 3D ødelægger nogen fremskidt på 2D siden. Men vi bliver nok klogere til januar
|
 |
TvHomer
Guld medlem
Oprettet: 03-August-2009
Point: 756
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 09:26 |
Jeg ville tjecke denne og en lang række lignende tråde før jeg turde købe en 855/850´er.
Det ville jeg aldrig kunne leve med, og det er vist meget udbredt.
Redigeret af TvHomer - 23-December-2009 kl. 09:26
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 11:55 |
xcardman skrev:
Anima skrev:
the_rieper skrev:
Pana kommer helt sikkert med nogle MEGET konkurrencedygtige skærme næste år! vi snakker 50", nær reference level (kuro) på sort niveau og farver, tynd profil ala samsung og til en msrp på 15k, det er mit bud. helt klart værd at vente på efter min mening. Og så har jeg ikke engang nævnt 3D kompatible, selvom der ikke er særlig meget content endnu er det altid rart at tv'et er forberedt til det. |
Ingen tvivl om de nye Pana er spænnende, men jeg tror mest påat det nye kommer til at være med hensyn til understøttelse af 3D, bedre interne tunere og forhøjet kontrast samt 600HZ subfield som standard.
|
Jeg kan ikke se ind i fremtiden desværre. men jeg plejer og kunne forude se tingene meget godt  Hvis der kommer kuro teknologi i panasonic skærme næste år, så bliver det i deres topmodel. afløser for deres z1 model. de har jo deres egen neopanel og det bliver brugt i bund og mellemklasse. men ja de får bedre sort, det har de jo fået hvert år. Er mere spændt på hvordan de så udnytter det, et godt panel behøver ikke at give et reference billede. der er meget andet som spiller ind. Men det bliver helt sikkert et spændende år. 600HZ subfield som standard, så er det ikke et pioneer panel. Den er nemlig endnu højere. bare ikke deres sats på 3D ødelægger nogen fremskidt på 2D siden. Men vi bliver nok klogere til januar |
Jeg vil give dig ret i din fremtids udlægning, også fordi Panasonic ikke har rykket sig ret meget, de sidste 3-4 år. Dog vil jeg tilføje, et lavere strømforbrug og sikkert også et tyndere design har plads i Panasonic liste i 2010. Netop på de 2 felter, er noget folk begynder at gå efter. Og på det område er de et godt stykke bagefter Samsung.
Omkring Kuro teknologi, så er den sikkert forholdvis kostbare, så det bliver spændende, at se hvilken modeller der vil nyde godt af den.
|
 |
the_rieper
Guld medlem
Oprettet: 01-September-2006
Point: 545
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 13:00 |
kskruger skrev:
xcardman skrev:
Anima skrev:
the_rieper skrev:
|
Jeg kan ikke se ind i fremtiden desværre. men jeg plejer og kunne forude se tingene meget godt  Hvis der kommer kuro teknologi i panasonic skærme næste år, så bliver det i deres topmodel. afløser for deres z1 model. de har jo deres egen neopanel og det bliver brugt i bund og mellemklasse. men ja de får bedre sort, det har de jo fået hvert år. Er mere spændt på hvordan de så udnytter det, et godt panel behøver ikke at give et reference billede. der er meget andet som spiller ind. Men det bliver helt sikkert et spændende år. 600HZ subfield som standard, så er det ikke et pioneer panel. Den er nemlig endnu højere. bare ikke deres sats på 3D ødelægger nogen fremskidt på 2D siden. Men vi bliver nok klogere til januar |
Jeg vil give dig ret i din fremtids udlægning, også fordi Panasonic ikke har rykket sig ret meget, de sidste 3-4 år. Dog vil jeg tilføje, et lavere strømforbrug og sikkert også et tyndere design har plads i Panasonic liste i 2010. Netop på de 2 felter, er noget folk begynder at gå efter. Og på det område er de et godt stykke bagefter Samsung.
Omkring Kuro teknologi, så er den sikkert forholdvis kostbare, så det bliver spændende, at se hvilken modeller der vil nyde godt af den. |
De behøver ikke at bruge deres kuro patenter for at komme tæt på referencelevel, de er allerede tæt på, på mange felter og hvis man kigger på udbudsprisen på v10 sidste år er 15k en rimelig pris. Derudover vil der sive en del teknologien fra topmodellen (z1) ned i efterfølgeren til v10 såsom det tynde panel. er helt enig med kskruger i at strømforbruget formegentlig også vil være forbedret. Det der er dyrt ved "kuro teknologien" er udviklingsarbejdet som er gjort i forvejen. Selvfølgelig vil jeg gerne medgive at materialekvaliteten ikke er den samme på en v10 efterfølger som den var på kuro modellerne da de sigter efter to forskellige markeder, men derfor kan billedkvaliteten godt komme meget tæt på, og om ikke særlig længe finder vi jo ud af hvem der har ret i deres analyser, jeg plejer som regel også at have ret i mine
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 17:24 |
kragster skrev:
Hey guys,
Jamen tak for svarene. Nogen der har en idé om hvor man kan finde KRP-500A til en fornuftig pris? Er det ikke billigere at handle i sverige? |
Du kan finde en KRP-500A her til 24.995,-
|
 |
Sschmidt
Super bruger
Oprettet: 02-December-2007
Point: 379
|
Sendt: 23-December-2009 kl. 20:27 |
kskruger skrev:
kragster skrev:
Hey guys,
Jamen tak for svarene. Nogen der har en idé om hvor man kan finde KRP-500A til en fornuftig pris? Er det ikke billigere at handle i sverige? |
Du kan finde en KRP-500A her til 24.995,-
|
Og her til 22.999,-:
Mvh
Steen
|
 |
Hammerandersen
Ny bruger
Oprettet: 31-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 7
|
Sendt: 31-Januar-2010 kl. 17:02 |
Der er en meget simpel måde at åbne for at sortere kanalerne... som følgende
1. Sluk tv´et
2. tast (mens tv´et er slukket) INFO, MENU, MUTE, POWER
3. Lysdioden blikker nogle gange så tænder tv´et og en system menu viser sig i øverste venstre højne efter nogle sekunder
4. vælg OPTION
5. vælg REGION
6. vælg PANEURO
7. Tast RETURN 2 gange indtil første menu billede viser sig
8. sluk tv´et
9. tænd tvét
10. tast CH LIST
11. scroll ned på en kanal du vil flytte og tast TOOLS
12. et fjerde menupunkt hedder nu REDIGER KANALNUMMER
13. her vælges et nyt kanal nummer og tast ENTER
14. de 2 kanaler bytter plads
Det eneste man skal være opmærksom på at hvis man sørger nye kanaler