|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 115 |
![]() |
ja det er mega irreterende problem, og det ødelægger total oplevelsen af billedkvalitet en kuro kan vise, jeg har nærmest ikke lyst til at bruge tvet pga at jeg ikke kan lade være med at bemærke det, og et tv til 25.000 kr forventer jeg ikke lige det skal til service 2 gange inden for en måned, jeg vil sku have et nyt
Redigeret af ferrarimik - 03-Oktober-2009 kl. 13:16 |
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
http://www.pioneer.dk/dk/faq/986/5394/index.html Hjælper det her ikke på lyden??? |
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 115 |
![]() |
nej tvet larmer unormalt højt man kan hører det med lyd fra min reciver og på 5 meters afstand og det er som at tænde for tinnitus når man tænder for tvet men power controls mode ændre lyden en smule på brummen men ikke på hylen, og den er helt gal vis man ser 1080p signaler og helt sort/hvid baggrund. men det mest irreterende er at lyd ændre sig hele tiden, efter hvad skærmen visser bare man får en tools menu frem larmer det, et lille loading logo på en konsol for den til gå amok. og jeg har ikke tænkt mig at skulle kører tvet på strømsparre mode det nedsætter jo også lys styrken i tvet
Redigeret af ferrarimik - 03-Oktober-2009 kl. 13:46 |
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Har lige fået sat mit krp500a op forleden dag, ingen støj med billede ellet std.by.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Top Gun ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Har haft mit 500a i ca. 1 måned, uden problemer. Ferrari: Du må se at få det byttet mens det stadig er til at få modellen, det er helt klart en defekt som pio må rette ellers må du have et nyt. Good Luck
|
|
Pioneeer Krp 500a (bestilt)
Onkyo 606 Jamo A510 Jamo E8Center Fibernet (Dansk bredbånd) Sub: stadig på jakt Baghøjtaler: stadig på jagt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |