Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
teddy kastrup
Ny bruger
Oprettet: 18-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
|
Emne: pioneer krp500a Sendt: 03-Januar-2010 kl. 15:43 |
jeg har købt dette tv med ekstern tuner pioneer krp500a.
spørgsmålet er hvad skal jeg bruge for at se digital tv på dette t,er jeg tvunget til at købe selector boks fra yoy see vi har kabel tv,er der ikke nogle gratis kanaler ala dr der kan bruges fra starten,hvad er dvdbc i dette pioneer er mpg 4 kombatibel skriver de i annoncen.svar udbedes iøvrigt er det det rigtigee køb vi har lavet ser meget sport derfor var valget plasma,vi har endnu ikke afhentet tvt kun reserveret det,svar udbedes
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 03-Januar-2010 kl. 15:49 |
Det er et SUPER tv,men jeg tror i skal have en boks fra eks. YouSee, hvilket i øvrigt giver formidabelt billede. Må man spørge hvad i skal give for dette supertv ?
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 03-Januar-2010 kl. 15:52 |
jeg ville købe det hvis jeg var dig.... og nyd det.... og lev med yousee boksen, den kommer du desværre ikke uden om hvis du vil have den skærm
|
Mvh
René
|
|
teddy kastrup
Ny bruger
Oprettet: 18-Juli-2008
Point: 12
|
Sendt: 03-Januar-2010 kl. 16:00 |
er der ingen digitale kanaler overhovedet jeg kan modtage,er jeg låst fast tilen selectorboks,et så dyrt fjernsyn og ingen tuner indbygget,ej heller højttalere,der stod mpg4 kompatibel i brochyren,hvad er dette,andre der har dette tv giv svar,er købt hos soeakers corner kbh til 23000
|
|
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 03-Januar-2010 kl. 16:04 |
teddy kastrup skrev:
er der ingen digitale kanaler overhovedet jeg kan modtage,er jeg låst fast tilen selectorboks,et så dyrt fjernsyn og ingen tuner indbygget,ej heller højttalere,der stod mpg4 kompatibel i brochyren,hvad er dette,andre der har dette tv giv svar,er købt hos soeakers corner kbh til 23000 |
Hej Teddy. DU får nok ikke bedre tv pt., og hvis billedekvalitet betyder meget for dig vil det være et godt køb, uanset at du så må ud i en løsning med YouSee, paarabol, boxer eler lignende.
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Sterler
Junior bruger
Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 44
|
Sendt: 23-Januar-2010 kl. 11:53 |
Hej... Jeg har selv Pioneer KRP 500 AW. Har yousee boks og giver fremragende billede- har Logitech harmony 1100, gør at du slipper for overflødige fjernbetjeninger.. God weekend
|
|
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 23-Januar-2010 kl. 13:01 |
hej Teddy
Skærmen har tunere indbygget i media receiver boksen - faktisk har den 3 tunere
Både en almindelig analog tuner, samt 2 mpeg4 kompatible digital tunere, dels en DVB-T tuner til antennebaseret digital tv, dels en DVB-S tuner til satelittv - men yousee digitaltv er kabel tv og kræver en helt tredie slags tuner kaldet DVB-C og sådan en har den ikke så med Yousee er du nødt til at benytte en ekstra ekstern tuner fra dem. Du behøver ikke købe en, men kan leje en HD modtager evt. med indbygget harddisk fra Yousee - det gør jeg og det fungerer glimrende
Det er stadig den bedste skærm overhovedet rent billedkvalitetsmæssigt. Der finder du ikke noget bedre.
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|