recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer KRP-500M, dyr som brugt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer KRP-500M, dyr som brugt

Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Neurobrain Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:40
Så sælger jeg dælme mit 500A  ;)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:48

Oprindeligt skrevet af Neurobrain Neurobrain skrev:

Så sælger jeg dælme mit 500A  ;)

Det ville da været tumpet. Der er så vidt jeg er bekendt ikke noget på vej som er bedre

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 19:54
Jeg tror ikke på at man kan tjene på en brugt Pioneer skærm, men man kan
komme tæt på nyprisen hvilket må siges at være udemærket for brugt
elektronik.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 20:07

Mig bekendt kan KRP-500A stadig skaffes i begrænsede mængder..

M.v.h.

Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 21:17
Tror ikke på det med Pioneer og de bliver mere værd overhovedet. Det er ren ønsketænkning især fra dem der ejer pioneer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 21:28

Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Tror ikke på det med Pioneer og de bliver mere værd overhovedet. Det er ren ønsketænkning især fra dem der ejer pioneer

Tja det er jo din vurdering, og den skal du sørme have lov til at have

Personligt er jeg ligeglad om den holder prisen (det var jo det som det drejede sig om), for min monitor er ikke til salg-

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:09
Men dejligt man ikke kan se ens tv falde i pris om et halvt år, som alle de andre. Køb nu og halv pris om et havlt år.

Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:10
Ja nu er det jo ikke noget om man er ligeglad eller ej det handler om, men om man har et stykke guld fordi man har købt et pioneer og det har man ikke efter min overbevisning. Vil man af med sådan en brugt må man ned i pris i forhold til nypris og men klart lige nøjagtig nu kan man få mere for en pioneer ihvertfald herinde en alle andre fladskærme. Pioneer har nogen måneder lige nu hvor det ikke er den værste fladskærm at sælge ingen tvivl om det så langt vil jeg godt gå med til. Det er ikke jantelov det her men synes pioneer ejere skal falde lidt ned over deres egen skærm. Så eftertragtet er den ikke ude i det ganske land. Tiden går og nye skærme kommer til uanset om de er bedre eller ej. SKulle bestemt heller ikke undre mig hvis Pioneer igen begynder at lave tv igen. Fladskærme er noget af det elektronik der bevæger sig aller hurtigst så det med nogen kan sidde og føle de skal købe en pioneer skærm nu for ellers fortryder de det senere tror jeg bare skal ta det helt roligt. Der kommer altid noget man hellere vil ha indefor den slags elektronik her.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:15

Ja nu er det jo ikke noget om man er ligeglad eller ej det handler om, men om man har et stykke guld fordi man har købt et pioneer og det har man ikke efter min overbevisning. Vil man af med sådan en brugt må man ned i pris i forhold til nypris og men klart lige nøjagtig nu kan man få mere for en pioneer ihvertfald herinde en alle andre fladskærme. Pioneer har nogen måneder lige nu hvor det ikke er den værste fladskærm at sælge ingen tvivl om det så langt vil jeg godt gå med til. Det er ikke jantelov det her men synes pioneer ejere skal falde lidt ned over deres egen skærm. Så eftertragtet er den ikke ude i det ganske land. Tiden går og nye skærme kommer til uanset om de er bedre eller ej. SKulle bestemt heller ikke undre mig hvis Pioneer igen begynder at lave tv igen. Fladskærme er noget af det elektronik der bevæger sig aller hurtigst så det med nogen kan sidde og føle de skal købe en pioneer skærm nu for ellers fortryder de det senere tror jeg bare skal ta det helt roligt. Der kommer altid noget man hellere vil ha indefor den slags elektronik her.

Problemet er bare der ikke findes noget bedre og vi må se hvad der sker i 2010. Men panasonic og samsung skal jo slå en 2007 pio først.
Men skal heller ikke sælge min og regner med at beholde den til OLED.

Redigeret af xcardman - 07-Juni-2009 kl. 22:21
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:23

Helt enig...  For et TV slides og kvaliteten forbedres på nye skærme(selvom pio ejere tror andet), og hvem gider eje et TV som har 5 år på bagen og uden garanti og ikke er i produktion mere.

Men lad os høre de pio ejere som mener de sad i 2005 med et 50" eller 60" pio tv(var de egentlig tilgængelige til forbrugere? uden 500k på lommen?) og at de idag mener det har samme værdi, eller om de i 2012 sidder og ser på pio-plasma, når vi andre ser på OLED skærme. Så snakker vi ikke kvalitet mere, men fanatisme, og dem ser vi jo også 44år efter krigen sluttede

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Helt enig...  For et TV slides og kvaliteten forbedres på nye skærme(selvom pio ejere tror andet), og hvem gider eje et TV som har 5 år på bagen og uden garanti og ikke er i produktion mere.

Men lad os høre de pio ejere som mener de sad i 2005 med et 50" eller 60" pio tv(var de egentlig tilgængelige til forbrugere? uden 500k på lommen?) og at de idag mener det har samme værdi, eller om de i 2012 sidder og ser på pio-plasma, når vi andre ser på OLED skærme. Så snakker vi ikke kvalitet mere, men fanatisme, og dem ser vi jo også 44år efter krigen sluttede

Jeg har jo købt et tv i dag som jeg kan nyde mange år frem før der noget som er meget bedre. Så jeg er kold over hvad jeg får senere. 
mange har jo et købt et LED til 15000-16000, som ikke er lige godt og som man også får nul kroner for om et eller 2 år. 
Der går jo mange år og en ny krise før man kan får et OLED med god billedekvallitet og til 20.000 kr for et 50 tommer

Redigeret af xcardman - 07-Juni-2009 kl. 22:34
Til top
Mr. Pioneer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2008
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Tror ikke på det med Pioneer og de
bliver mere værd overhovedet. Det er ren ønsketænkning især fra dem
der ejer pioneer

Helt enig...  For et TV slides og kvaliteten forbedres på nye
skærme(selvom pio ejere tror andet), og hvem gider eje et TV som har 5
år på bagen og uden garanti og ikke er i produktion mere.

Men lad os høre de pio ejere som mener de sad i 2005 med et 50" eller
60" pio tv(var de egentlig tilgængelige til forbrugere? uden 500k på
lommen?) og at de idag mener det har samme værdi, eller om de i 2012
sidder og ser på pio-plasma, når vi andre ser på OLED skærme. Så
snakker vi ikke kvalitet mere, men fanatisme, og dem ser vi jo også 44å
r efter krigen sluttede

Ja det er fint at du mener OLED er vejen frem det håber jeg da også, men
hvis producenterne ikke vægter billedekvalitet højere til den tid end de
gør nu kan det jo være lige meget.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu