|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det gjorde de da i mit KRP500M. Men det var så under garantien. Synes nu også det er vildt dyrt for et nyt panel
![]() |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
ja mån ikke
![]() men jeg meller tilbage nå jeg ved noget?.eller om jeg løber ind i problemer.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja gør det! Jeg håber for dig at du får det lavet. Mit har aldrig været så godt, som efter det fik nyt panel
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
|
Så tilbyder de vel et nyt tv? Du skal til at læse policer....... Klaus |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
ja hvis det bliver får dyrt så asters de det med et nydt. men de laver jo ikke megen H5090 så jeg ved ikke hvad de så kan tilbyde?. men lad mig først høner hvad de mener ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det eneste TV der kan erstatte dit 5090, er et Panasonic VT30. Så det meddeler du bare forsikringen
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
|
Du kunne også prøve at få pengen under påskudet af at du ikke kan få den kvalitet mere men må nøjes med mindre (Pana VT30). Så kan du selv købe og har måske penge til overs. Ellers ville jeg insistere på at få det repareret. KONGEN LÆNGE LEVE! :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
men jeg fik fat I FORSIKEN i dag og de henter den på mandag, og jeg kunne låne en 20tommer i mens Redigeret af MMJ,75 - 04-August-2011 kl. 00:30 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvad var der galdt med dit tv da Kampus?,altså jeg ved godt at det var panelet men hvad ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |