|
Pioneer LX 508 D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 23:30 |
Så skal der handles nyt tv, og derfor prøver jeg om dette vidunderlige super-tv kan finde en ny ejer og samtidig indbringe omkring 5000 kr.
Der er tale om LX 508 modellen der er 1080 P altså "full HD", og bygget som man ikke gør mere ![]() Ingen " burn in/retention problemer. Vil stadig påstå jeg ikke har set bedre billede på andre tv ![]() Kom med et seriøst bud,så må vi se på det,men jeg forventer omkring de 5000 kr. inkl. vægbeslag. Kører fantastisk igennem YouSee boks. Befinder sig i Haslev. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |