recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer LX5090H hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer LX5090H hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer LX5090H hjælp
    Sendt: 07-Februar-2010 kl. 14:14
Jeg har en Pioneer LX5090H som jeg er rigtig glad for.  Men der er 2 ting jeg lige skla have noget hjælp til

1.  Jeg syntes ikke jeg kan finde en menu hvor jeg kan sætte mit netværk op nogle steder i menuen.   Hvor gør jeg dette???   skal man ind i en anden menu end den man kommer til ved at trykke på menu knappen?  ( det jeg gerne vil ind og lave om er mit tvs netværks navn)

2. Jeg syntes at kunne se at man kan tilgå en Pioneer LX5090H via et webinterface ???  hvis dette er rigtig hvordan gør man så det?  har prøvet med at taste mit tv's IP i en browser men dette er ikke nok..

Når jeg finder den netværks menu så håber jeg også jeg kan finde et sted hvor jeg kan styre WIFI for det skulle dette tv have men jeg har ikke kunne finde et sted hvor jeg kan sætte dette op..

Redigeret af korben - 07-Februar-2010 kl. 14:21
Pioneer 50" KURO PDP-LX5090H
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 14:46
Jeg har selv samme TV og mener helt bestemt ikke at der er indbyggte WiFi, kun normal RJ45 LAN.
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Jeg har selv samme TV og mener helt bestemt ikke at der er indbyggte WiFi, kun normal RJ45 LAN.
   Ja sådan har jeg det også.  Men jeg har læst det før at den skulle have wifi og folk har ikke kunne finde det.  Så nu ville jeg en gang for alle finde ud af det.

Og Jeg tror jeg har læst mig frem til at IP opsætning kun er til at finde hvis man er i HMG mode
Til top
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 15:22
Mener du kan sætte det op inde i Home Media Gallery. Du vælger den bare på din fjernbetjening, og går ind under Netværksopsætning.
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Yegermister Yegermister skrev:

Mener du kan sætte det op inde i Home Media Gallery. Du vælger den bare på din fjernbetjening, og går ind under Netværksopsætning.
   :-)  se hvad jeg selv skriver
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 09:05
Der er ikke WiFi i Pioneer 5090H...