recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer LX5090H + LinkSys WRT54G + MacBook Pro OSX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer LX5090H + LinkSys WRT54G + MacBook Pro OSX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JeppeH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer LX5090H + LinkSys WRT54G + MacBook Pro OSX
    Sendt: 14-December-2009 kl. 17:39
Hejsa smil

Jeg har kunne læse mig frem til, at det er muligt at koble Pioneer 5090H til trådløst netværk. Mit problem er dog at få dette til at fungere. Jeg har en Linksys router WRT54G samt os X på min computer. Inde i netværksopsætningen på mit TV lokalisere den ikke lige umiddelbart en server (ved ikke om den burde?) og jeg har ikke ændret noget i router opsætningen endnu, da jeg ikke ved hvad jeg bør ændre smil

Nogen som har en fix ide til hvordan jeg skal løse opsætningen? og måske kender et gratis program til Mac i stedet for TVersity til windows smil 

På forhånd tak. 

Jeppe
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 17:42
Det er desvære et problem for os mac brugere.... det virker ikke. Jeg har også selv prøvet og jeg har en krp500. Det skal åbenbart være windows. 

Til top
JeppeH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 17:46
Jeg kan ikke anvende MediaLink eller et andet program?
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 17:48
jo hvis du har en ps3

Til top
JeppeH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 17:53
Det har jeg .. Har bare ik lige for sat den op med den router jeg har. Kender du noget til opsætning af en Linksys WRT54G med stofa? :)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 10:16
hvad med en PLK300 powerlink, der er slet ingen opsætning... det er bare plug and play... 1 stik i routeren og tilslut 220v, og den anden enhed sættes ved tvet og etableret 4 stk ethernetstik.. her er det blot at tilslutte 220v. jeg fik stort set samme overførselshastigheder som ved mit trådløse 300mps net.... dvs nethastigheder op mod 10.000 kb/sec men en meget stabil forbindelse... hvis altså du ikke gider trække et ethernetstik... som vil give dig de højeste hastigheder

edit som let alternativ til wrt54g

Redigeret af rhsin - 15-December-2009 kl. 10:22
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu